PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk - zarobki

  • 1. Data: 2006-11-12 14:28:04
    Temat: Analityk - zarobki
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Witam,

    Proszę o odpowiedź nt. wynagrodzenia dla analityka, dla którego
    wymagania są określone jak poniżej. Miasto Warszawa.
    I przy okazji dla zorientowanych ile kosztuje życie w stolicy
    (wynajęcie mieszkania, opłaty, komunikacja) na miesiąc.

    Zakres odpowiedzialności:
    - przygotowywanie zróżnicowanych analiz wspierających decyzje zarządcze w
    obszarze sprzedaży i marketingu,
    - bieżące raportowanie sprzedaży,
    - generowanie baz mailingowych,
    - analiza skuteczności podejmowanych działań marketingowych.

    Od kandydatów oczekujemy:
    - wykształcenia wyższego,
    - podstawowej znajomości języka angielskiego,
    - umiejętności analitycznych,
    - samodzielności, inicjatywy,
    - dokładności,
    - znajomości pakietu MS Office (szczególnie MS Access).
    Znajomość języków programowania SQL i VBA będzie dodatkowym atutem.

  • 2. Data: 2006-11-12 22:53:27
    Temat: Re: Analityk - zarobki
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    W stolycy zycie chlopcze jest bardzo drogie i byle jakie lepiej zostan w
    swojej wiosce poza murami miasta.

  • 3. Data: 2006-11-12 22:57:34
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    >W stolycy zycie chlopcze jest bardzo drogie i byle jakie lepiej zostan w
    > swojej wiosce poza murami miasta.

    Ty też zostań w swojej wiosce, matole.

  • 4. Data: 2006-11-13 07:06:57
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    tukan napisał(a):
> [...]
    > I przy okazji dla zorientowanych ile kosztuje życie w stolicy
    > (wynajęcie mieszkania, opłaty, komunikacja) na miesiąc.

    wszystko zalezy od Ciebie ile jestes w stanie wydac na miesiac.
    bo mozna jesc najtansze marketowe jedzenie za 300-400pln/miesiac a
    mozna jesc troche lepsze i w 1kpln sie nie zmiescisz. porownujac ceny
    wawy do tych na slasku, to sa o jakies 30% wyzsze w wawie. do tego
    przygotuj sie na koszmarne korki, bardzo niemilych ludzi (glownie
    ludnosc naplywowa), itd, itp.

  • 5. Data: 2006-11-13 17:53:31
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    >W stolycy zycie chlopcze jest bardzo drogie i byle jakie lepiej zostan w
    >swojej wiosce poza murami miasta.

    Nie prosiłem o ocenę mojego miejsca zamieszkania.
    Twoja wypowiedź jest NTG!

  • 6. Data: 2006-11-13 19:15:08
    Od: Paweł <s...@p...pl>

    Dnia Sun, 12 Nov 2006 15:28:04 +0100, tukan napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Proszę o odpowiedź nt. wynagrodzenia dla analityka, dla którego
    > wymagania są określone jak poniżej. Miasto Warszawa.

    Pracuje na podobnym stanowisku od kilku miesiecy ale nie w stolycy. Sadze
    ze na start granica pomiedzy 2 000 - 3 000 bedzie odpowiednia.
    Sam jestem ciekaw ile w stolycy mozna krzyczec za taka prace.

    Reseto

  • 7. Data: 2006-11-14 14:32:49
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Paweł" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Sadze ze na start granica pomiedzy 2 000 - 3 000 bedzie odpowiednia.

    brutto czy netto?

    pozdr
    pioter

  • 8. Data: 2006-11-14 15:28:34
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > brutto czy netto?

    Netto i niech idzie do dużej firmy, która zajmuje się produkcją softwaru. Bo
    wtedy będzie miał szanse zarabiać w przyszłości więcej (jak przejdzie
    kilkanaście szkoleń i pozna firmę trochę od środka).

    Nie ma co się nastawiać że ktoś da więcej niż 5000 zł (nawet komuś z 2-3
    letnim doświadczeniem) (i raczej nie na stanowisku analityka, ale kierownika
    projektu). Oczywiście wyjątki się zdarzają (ale trzeba być bardzo dobrym i
    mieć doświadczenie).

    Większość ludzi z 2-5 letnim doświadczeniem zarabia pomiędzy 3000-4000. Co
    przy kosztach utrzymania w wawie nie jest dużą kwotą. Także jak to ktoś
    pisze warto się zastanowić czy nie lepiej zostać :) w swojej wiosce.

    Jak nie ma się mieszkania w wawie to warto się zastanowić i napewno nie ma
    co podpisywać odrazu umowy na jeden rok trzeba spokojnie popracować przez
    okres próbny i zobaczyć czy ma się ochotę więcej.

  • 9. Data: 2006-11-14 17:06:00
    Od: Paweł <s...@p...pl>

> [...]
    > co podpisywać odrazu umowy na jeden rok trzeba spokojnie popracować przez
    > okres próbny i zobaczyć czy ma się ochotę więcej.

    Wszystko zależy jak dany zainteresowany chce żyć. Jeżeli nastawia się na
    kasę wtedy Wawka to doskonałe miejsce.Niestety może zaplanować 12-14
    godzinny dzień pracy (włącznie z dojazdami). Jeżeli chce pożyć jak człowiek
    i pracować po 8 godzin + dojazd około 30 minut wtedy lepiej wybrać mniej
    zatłoczone miejsce, kosztem niższego wynagrodzenia.

    Mam znajomych którzy zajmują się analizami ekonomicznymi w różnych branżach
    w Stolicy i wiem że gdy zbliża się spotkanie rady nadzorczej wtedy doba
    przedłuża się do 48 godzin :).

    Przed przyjąciem stanowiska sugeruję 3 miesieczny okres próbny. Czasami
    można wkopać się we wklepywanie danych do excela przez 8 godzin non stop.

    Sukcesów

    Paweł

  • 10. Data: 2006-11-14 18:52:29
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > I przy okazji dla zorientowanych ile kosztuje życie w stolicy
    > (wynajęcie mieszkania, opłaty, komunikacja) na miesiąc.

    Jeśli chodzi o pieniądze, to oczywiście zależy od firmy. Mi pewna baardzo
    znana firma informatyczna (zdaje się, że nawet z polskiego TOP10 jeśli
    chodzi o wielkość) chciała mi dać na stanowisku analityka 2000 zł na umowę o
    dzieło ;-) Uważam, że minimum, o ile nie masz wielkiego doświadczenia to
    3000 brutto (umowa o pracę), ale oczywiście startuj wyżej. Jak jesteś dobry
    szybko się odkujesz - znajomy z 5 latami doświadczenia dostaje 7k na rękę +
    premie, dobry doświadczony analityk ma całkiem nieźle. Utrzymanie będzie Cię
    kosztować około 1000-1500 zł, o ile wynajmujesz pokój. Jak kawalerka to z
    500-700 zł więcej. Warszawa jest to bardzo fajne miasto, trochę męczące jak
    wcześniej nie mieszkałeś w dużym mieście, ale rekompensuje to wieloma swoimi
    zaletami:)

    zasiu