PracaGrupypl.praca.dyskusje › aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 1. Data: 2003-11-26 22:21:39
    Temat: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Od: "Gigabyte" <t...@p...fm>

    WITAM

    Jestem studentem na wydziale informatyki i zajmuje się wykonywaniem stron
    www.
    Jesli ktoś potrzebuje jakiejś strony za w miarę niską cenę zapraszam na
    priv<stawki studenckie czyli praktycznie żadne>
    Ze swojej strony gwarantuje dobre wykonanie.

  • 2. Data: 2003-11-27 00:23:05
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssspieeeeeeeeeeeeee
    eeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    -----Piotr K.

  • 3. Data: 2003-11-27 07:46:04
    Temat: Re: a
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Gigabyte" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > WITAM
    >
    > Jestem studentem na wydziale informatyki i zajmuje się wykonywaniem stron
    > www.

    Z tak debilnym wejsciem na usenet masz na wejsciu wilczy bilet. Najpierw
    poczytaj, do czego sluzy naglówek na jakims faq.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 4. Data: 2003-11-27 07:49:16
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > priv<stawki studenckie czyli praktycznie żadne>
    > Ze swojej strony gwarantuje dobre wykonanie.

    mozemy podyskutowac - jesli chcesz....

    1. Czy do wykonania stron www uzywasz legalnego softu?
    2. Czy cene kalkulujesz uwzgledniajac wklad wykonanej pracy, czy tez jedynie
    by starczyło na piwo?
    3. Czy zdajesz sobie sprawe, ze takie dzialanie obróci sie przeciwko
    obie - kiedys - gdyz powoduje kolejne obnizenie cen swiadczenia uslug
    informatycznych? ("Panie! po co mam zatrudniac fachowca jak student mi to za
    darmo zrobi....");

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-11-27 07:50:15
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    Witam,

    Moje gratulacje!!!

    Wysyłając tego maila wygrał PAn konkurs!!!

    Firma OSbyEMail ma zaszczyt zaoferować kilka
    pobularnych na rynku rozwązań. Proszę wybrać po
    jednej opcji z poniższych grup:
    1:
    * RedHat i Rawhide (wersja eksperymentalna) z ftp.redhat.com
    * RedHat Contrib z ftp.redhat.com
    * Debian i Debian CD z ftp.debian.org
    debian-cd-unofficial, Debian non-US
    * Slackware i dodatkowe pakiety
    * SuSE
    * Mandrake, Mandrake Contrib, Mandrake Devel, Mandrake ISO
    [więcej na http://sunsite.icm.edu.pl]
    2:
    1.44 MB
    720 kB

    Dysków 5 1/4 nie proponujemy.
    Przy braku odpowiedzi wysyłamy wszystkie kombinacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 6. Data: 2003-11-27 09:02:48
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Gigabyte <t...@p...fm> napisał(a):

    Ja tam widzę, że jedyne co umiesz to spamowanie.