PracaGrupypl.praca.dyskusje › sklepy MixElectronics i RtvEuroAgd

  • 1. Data: 2006-03-28 14:46:37
    Temat: sklepy MixElectronics i RtvEuroAgd
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    Witam
    Poszukuje wszelkich informacji o pracy w tych sklepach,
    Czy rotacja pracowników jest duża? Tzn. czy praca jest w miare stabilna?
    Jak wyglądają rozmowy kwalifikacyjne, o co wypytują?
    Jak wyglada sprawa z umową, chodzi mi o to czy przedłużają na dalsze okresy.
    Jak z urlopami?
    Jaka panuje atmosfera i warunki pracy?
    No i jakie są średnie zarobki na stanowisku sprzedawcy?
    Czego można oczekiwać, co zaproponować w rozmowie kwalifikacyjnej?
    I ogólnie czy warto się tam pchać ?
    Dodam że osobiście pracowałbym w krakowie, i mam kilkuletnie doświadczenie
    na analogicznym stanowisku w innej firmie.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie informacje
    Greg