PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - co z moderatorem?

  • 1. Data: 2006-03-28 16:06:49
    Temat: pl.praca.oferowana - co z moderatorem?
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Witam

    Wiecie może z jakiego powodu pl.praca.oferowana przestała być
    moderowana? Coraz więcej tam śmieci...

  • 2. Data: 2006-03-28 19:04:06
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - co z moderatorem?
    Od: Maciej Friedel <m...@b...friedel.pl>

    > Wiecie może z jakiego powodu pl.praca.oferowana przestała być
    > moderowana? Coraz więcej tam śmieci...

    Napewno jest dalej moderowana
    alt.pl.praca.oferowana nie jest moderowana

    --
    Maciej Friedel <m...@f...pl> [MfI]
    TLC: 76673

  • 3. Data: 2006-03-28 19:43:42
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    W takim razie coś to moderowanie chyba nie działa...przeglądnij ostatnie
    ogłoszenia...

  • 4. Data: 2006-03-28 20:00:53
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    > W takim razie coś to moderowanie chyba nie działa...przeglądnij ostatnie
    > ogłoszenia...

    działa... w dodatku za dobrze bo nie przepuszcza nic od 23.03, czasami
    moderator zajrzy i puści kilka postów
    niedawno pisał ktoś z pytaniem dlaczego ogłoszenia się nie pojawiają na tej
    grupie, moderator tłumaczył się brakiem czasu itp ale to co robi mija się z
    sensem istnienia tej grupy bo czasami puści 5-10 postów na krzyż które były
    wysyłane w odstępie 30 min a co z pozostałymi ponad 23 godzinami ??

    Pozdrawiam
    Łukasz W.

  • 5. Data: 2006-03-28 20:04:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    3lancer <3...@v...pl> wrote:

    > W takim razie coś to moderowanie chyba nie działa...przeglądnij ostatnie
    > ogłoszenia...

    Przeglądam i nie widzę nic nadzwyczajnego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-03-28 20:56:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    3lancer napisał(a):
    > Wiecie może z jakiego powodu pl.praca.oferowana przestała być
    > moderowana? Coraz więcej tam śmieci...
    Podaj przyklad tych smieci (linki do konkretnych ogloszen albo date,
    nadawce i tytul)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-03-28 21:57:46
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Przeglądam i nie widzę nic nadzwyczajnego.

    Właśnie sobie sprawdziłem. Posty wysyłane przez news.onet.pl nie trafiają do
    mnie, tylko są umieszczane od razu na grupie. Bez żadnej autoryzacji.
    Oczywiście na innych serwerach niż news.onet.pl tego chyba nie będzie
    widać...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2006-03-28 21:59:44
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Łukasz W. napisał(a):

    > niedawno pisał ktoś z pytaniem dlaczego ogłoszenia się nie pojawiają na tej
    > grupie, moderator tłumaczył się brakiem czasu itp

    Z tego co pamiętam, to się nie tłumaczyłem.

    > ale to co robi mija się z sensem istnienia tej grupy bo czasami puści
    > 5-10 postów na krzyż które były wysyłane w odstępie 30 min a co z
    > pozostałymi ponad 23 godzinami ??

    Ten czas co widzisz przy postach, to nie jest czas wysłania ogłoszenia,
    tylko czas jego moderacji. Znaczy się, że te ~30 ogłoszeń to nie jest
    z pół godziny, tylko z jakiegoś dłuższego okresu.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2006-03-30 16:33:31
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

> [...]
    > mnie, tylko są umieszczane od razu na grupie. Bez żadnej autoryzacji.
    > Oczywiście na innych serwerach niż news.onet.pl tego chyba nie będzie

    czyli co - radzisz zmienic serwer? bo ostatnio wiekszosc tego co sciagam
    to smieci... to tymczasowy problem czy tak juz bedzie na stale?