PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy i szkola › rozwiazanie umowy i szkola
  • Data: 2006-05-22 12:57:31
    Temat: rozwiazanie umowy i szkola
    Od: "robrok" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i prosze o pomoc

    Sprawa wyglada nastepujaco jezeli jestem pracownikiem i firma zaplacila za
    moje szkolenie pod warunkiem ze nie odejde z pracy w przeciagu 2 lat od
    ukonczenia szkolenia. Jezeli odejde to bede musial pokryc koszty. oczywiscie
    tylko w takim przypadku gdy rozwiazanie umowy o prace nastapi z mojej
    strony.

    Ale teraz wynikla taka sprawa ze firma zmienia wszystkim warunki
    zatrudnienia tlumaczac sie ciezka sytuacja finansowa. Oczywiscie moge nie
    przyjac nowych warunkow i w tym momencie obowiazuje mnie 3 miesieczny okres
    wypowiedzenia po tym okresie jestem "wolnym" czlowiekiem

    W tej sytuacji mam pytanie:
    Jak w tym wypadku wyglada sprawa zwrotu kosztow szkolenia czy bede
    musial je poniesc czy nie.