PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie stosunku pracy › rozwiązanie stosunku pracy
    From: "c00ba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozwiązanie stosunku pracy
    Date: Sat, 1 May 2010 13:04:55 +0200

    Witam,

    Pytanie moze banalne, ale odpowiedz na nie dla mnie nie jest do konca jasna.
    Chodzi w najwiekszym skrocie o rozwiazanie umowy o prace. Mam podpisana
    (3-cia juz z kolei z tym samym pracodawca) umowe o prace na czas okreslony
    do konca br.
    Trafila sie korzystniejsza oferta i mam zamiar odejsc. I teraz pytanie:
    Poniewaz pracuje na zasadzie outsourceingu na stanowisku 'asystenckim' (choc
    nazwa stanowiska tego jasno nie okresla) dlatego teoretycznie potrzebne jest
    zastepstwo. Wczoraj, po rozmowie z pracodawca dowiedzialem sie, ze owszem
    bede mogl rozwiac umowe z koncem czerwca (jak planuje) ale bede musial to
    zrobic piszac podanie o rozwiazanie umowy. Poprzednia umowa z tym samym
    pracodawca (kilka lat temu) zakonczyla sie za porozumieniem stron. Rozumiem
    (choc jest to dla mnie irytujace), ze pracodawca nie ma obowiazku
    rozwiazywac umowy za porozumieniem stron, ale czy musze pisac podanie [ ot,
    chocby takowe, ktore znalazlem tutaj - mam nadzieje dobre:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rozwiazanie-umowy-z-
    inicjatywy-pracownika-Bezbolesne-rozstanie-1266775.h
    tml
    chodzi chyba o rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem ], czy nie wystarczy
    forma ustna ? Chyba, ze to pismo ma byc w celach nazwijmy to dowodowych. Nie
    wiem, czy dobrze rozumiem pracodawca moze nie zgodzic sie na moje pismo, czy
    musi ? Poza tym, czy jesli pracodawca chce mnie zatrzymac, zas ja chce
    odejsc to czy moge pisac podane za porozumieniem stron, czy tez musi byc
    wylaczne za wypowiedzeniem ? I ostatnie, najwazniejsze chyba pytanie: Czy
    takowe pismo powinno opiewac na date planowanego rozwiazania umowy - [
    minus ] okreslony w umowie okres wypowiedzenia, np. koniec czerwca - minus
    ostatnie 2 tygodnie wypowiedzenia, tzn. ze musi zostac doreczone najpozniej
    do dnia 15 czerwca, czy tez nie ma jakichs szczegolnych uregulowan w tej
    kwestii ? Przepraszajac za tak obszerna ilosc pytan bede zobowiazany za
    udzielenie mozliwie jaknajszczegolowszej odpowiedzi. Z gory dziekuje.

    --
    Best Regards,
    --== cOOba ==--