PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
  • Data: 2003-11-09 21:59:12
    Temat: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Od: "higamus" <h...@p...net.a_to_juz.usun> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się zastanawiam dlaczego w większości rekrutacji proces ten musi się dla
    mnie skończyć na etapie
    pani z personalnego która "ocenia moją osobowość".
    Do tej pory jeżeli dochodziłem w rekrutacji prawie do końca - to tylko
    dlatego, że pierwszy kontakty był rozmową o moich umiejętnościach
    merytorycznych, a nie o tym jakie są moje wady i zalety.
    Zresztą swoją pierwszą (i jedyną) pracę też dostałem bez wywiadu kogoś z HR.

    Po co taka pani wogóle jest? Czemu mnie odsiewa nie zadając ani pół pytania
    merytorycznego?
    Jestem psychopatą czy chory psychicznie? Smierdzę?? czy co???
    Tak jak pisałem - do tej pory przeszedłem 2 rekrutacje do samego konca ale
    bez pani z personalnego.
    I w ani jednym przypadku nie udało mi się przebić przez rzeczoną panią..

    WIĘC O CO CHODZI???