PracaGrupypl.praca.dyskusje › przyszły pracodawca mnie nabrał...

  • 1. Data: 2006-07-03 19:11:17
    Temat: przyszły pracodawca mnie nabrał...
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Co mogę wg Was zrobić? byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, którą przeszedłem
    bez problemów. Charakter pracy - handlowiec (cała Polska).
    Dziś miałem być na szkoleniu w firmie, ale z samego rana otrzymałem wiadomość,
    że niestety, nie mogą mnie zatrudnić.
    Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że specjalnie dla tej firmy zostawiłem
    innego pracodawcę... :(

  • 2. Data: 2006-07-03 19:21:26
    Temat: Re: przyszły pracodawca mnie nabrał...
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomość,
    > że niestety, nie mogą mnie zatrudnić.
    > Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że specjalnie dla tej firmy

    Jeżeli miales przejść do konkurencji, to wygląda to na celowe działanie
    slużące tylko i wyłącznie świadomemu wprowadzeniu zamieszania w firmie
    konkurencyjnej i jej jednoczesne osłabienie.
    Juz sie z czymś takim spotkałam

    Monika

  • 3. Data: 2006-07-03 19:25:52
    Od: " " <j...@g...pl>

    Monika <m...@p...wp.pl> napisał(a):
> [...]
    > slużące tylko i wyłącznie świadomemu wprowadzeniu zamieszania w firmie
    > konkurencyjnej i jej jednoczesne osłabienie.

    Nie, zupełnie inna branża...

  • 4. Data: 2006-07-03 19:35:48
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

    > Nie, zupełnie inna branża...

    No to beznadzieja, jacyś niepoważni ludzie.
    Podpisałeś coś wcześniej z tą nową firmą?

    Monika

  • 5. Data: 2006-07-03 19:46:59
    Od: " " <j...@g...pl>

    Monika <m...@p...wp.pl> napisał(a):

    > No to beznadzieja, jacyś niepoważni ludzie.
    > Podpisałeś coś wcześniej z tą nową firmą?
    >
    > Monika

    Nie, nic nie podpisywałem. Po prostu - rozmowa, ustalenie warunków współpracy,
    informacja pt.: od 3 startujemy...
    No i kicha...
    Pocieszam się tylko, że poszukują dużo przedstawicieli, ale dobijają mnie
    procesy rekrutacji (konkretnie ich czas)...

  • 6. Data: 2006-07-03 20:20:25
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Nie, nic nie podpisywałem. Po prostu - rozmowa, ustalenie warunków współpracy,
    > informacja pt.: od 3 startujemy...

    No to jesli nic nie podpisałes, to nie ma szans na udowodnienie
    czegokolwiek ... po prostu szukaj dalej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-07-03 20:36:30
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > Pocieszam się tylko, że poszukują dużo przedstawicieli, ale dobijają mnie
    > procesy rekrutacji (konkretnie ich czas)...
    >
    > --
    Podaj moze nazwe tego "pracodawcy", ku przestrodze.

  • 8. Data: 2006-07-03 20:47:35
    Od: " " <j...@g...pl>

    Krzysztof Teperek <t...@a...pl> napisał(a):

    > Podaj moze nazwe tego "pracodawcy", ku przestrodze.

    Nie wypada podawać nazwy, ale www - chyba tak :)
    http://www.grafmaj.com.pl/

    Pozdrowienia dla Wszystkich i dziekuje za slowa "otuchy" ;)
    szukam dalej...

  • 9. Data: 2006-07-03 21:05:50
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

    > Pocieszam się tylko, że poszukują dużo przedstawicieli, ale dobijają mnie
    > procesy rekrutacji (konkretnie ich czas)...

    Zarejestruj sie w paru bazach firm rekrutacyjnych, napisz dobre CV , LM ,
    każdego dnia przeglądaj ofery np. na www.pracuj.pl

    Czasami można byc mile zaskocznym jesli chodzi o ta szybkość :-)
    Najważniejsze aby jak najszybciej i aktywnie zacząć poszukiwania nowej
    pracy.

    Życze powodzenia :-)

    Monika

  • 10. Data: 2006-07-03 21:35:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Jul 2006 19:46:59 +0000 (UTC), " "
    <j...@g...pl> zakodował:

    >Nie, nic nie podpisywałem.

    To gratuluję zaufania do ludzi.

    Ja bym tak się nie odważył (porzucić dotychczasowego pracodawcę ze
    względu na obiecane złote góry i miły uśmiech).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded