PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?

  • 1. Data: 2006-07-03 16:06:08
    Temat: Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Witam wszystkich grupowiczow,

    jestem projektantem-programista J2EE z kilkuletnim doswiadczeniem,
    certyfikatami Suna, czynna znajomoscia UML i narzedzi CASE, a i
    konkretnych technologii, jak Hibernate, Spring, Struts czy JSF. W firmie,
    w ktorej pracuje (duzy integrator), od jakiegos czasu przestalem sie
    rozwijac - rozwijanie kolejnych webowych aplikacyjek biznesowych stalo sie
    przestrasznie nudne, a sama struktura w firmie mocno przerosnieta i szans
    na jakis sensownie wybijajacy awans tez nie widac.

    Czy ktos z obecnych to wroclawian moglby polecic jakies miejsce pracy w
    naszym miescie, gdzie rzeczywiscie zadania sa atrakcyjne intelektualnie, a
    wynagrodzenia nie na poziomie studenckim? Moze w ktorejs z grup dzialu SDC
    Siemensa, ale jest ich tam tyle, ze trudno sie w tym z zewnatrz polapac, a
    opinie bardzo rozne. Moglibyscie cos polecic? Bo przegladam coraz czesciej
    reed.co.uk, a naprawde nie chcialbym wyjezdzac tylko dlatego, ze nie ma w
    moim ulubionym miescie ciekawej pracy.

    Poradzcie.

    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 2. Data: 2006-07-03 21:15:52
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | reed.co.uk, a naprawde nie chcialbym wyjezdzac tylko dlatego, ze nie ma w

    Odpowiedz sobie na pytanie co chcesz robic i zacznij szukac. Jezlei nie
    znajdziesz wyjez albo otworz swoja firme.
    Trudno pogodzic teraz dobre zarobki z fajna praca. Jedno jak narazie nie
    idzie w parze z drugim ale mam nadzieje ze sie to zmieni.

    Ja obecnie jestem na zachodzie i tylko i wylacznie trzyma mnie kasa nic
    wiecej. Taki sam shit robia na zachodzie a coraz bardziej sie przekonuje ze
    w Poslce rozwijaja sie technologie szybciej.

    Ale to tylko moje zadnie

    XYZ

  • 3. Data: 2006-07-03 22:09:35
    Od: "Fg" <F...@p...pl>

> [...]
    > w ktorej pracuje (duzy integrator), od jakiegos czasu przestalem sie
    > rozwijac - rozwijanie kolejnych webowych aplikacyjek biznesowych stalo sie

    Heh a ja mam pytanie (tylko nie odbieraj tego jako atak), bo sam
    się zastanawiam czy nie uderzyć mocniej w JAVE, ale no właśnie
    co się robi w J2EE z ciekawych projektów ? bo że biznesowe
    web app są nudne to wiadomo od zawsze, i dlatego w tej chwili siedzę
    bardziej
    w c++, systemach wbudowanych i protokołach sieciowych.
    (też zreszczą nie jest to jakieś bardzo ciekawe, ale dla mnie jednak
    ciekawsze.).
    Nie bardzo mam wiedzę i potrafię sobie wyobrazić co można w javie zrobić ?
    Przychodzą mi chyba tyko do głowy jakieś programy do obliczeń rozproszonych.

    A wogółe z ciekawych prac to mi się marzy pisanie elementów silników gier,
    praca dla programisty znacznie bardziej wymagająca i wciągająca. Ale
    musiałem z tego
    niestety zrezygnować bo nie ma ofert, i też coraz częściej myślę o UK:-|,
    nie tylko
    ze względu na kasę ale też nudę w pracy. (ale to OT bo tego się w javie nie
    robi)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-07-04 00:03:09
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl>

    Fg <F...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > ciekawsze.).
    > Nie bardzo mam wiedzę i potrafię sobie wyobrazić co można w javie zrobić ?

    Pytanie nie jest "w czym?", tylko "co?". Mozna pisac bardzo ciekawe applikacje
    w COBOLU, mozna tez pisac bardzo nudne rzeczy w Lispie. Ciekawosc pracy
    zalezy od tego jakie problemy rozwiazujesz w pracy, a nie od tego jakiego
    narzedzia w pracy uzywasz. I w tej chwili Java/.NET sa topie jesli chodzi o
    dobor narzedzia dla nowego projektu (poza takimi niszami jak firmware) -
    niezaleznie od tego czy to bedzie ciekawy projekt czy nudny.

    A.

  • 5. Data: 2006-07-04 12:06:25
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    www.itkontrakt.pl - odezwij się do nich. Niedawno jeszcze szukali speców
    od J2EE (developerzy, architekcie) w różnych miastach w Polsce, było
    też coś we Wrocławiu chyba.

    Znajomy unich pracował - projekt dle dużego banku - pieniążki bardzo
    ładne a potem perpsektywy na kolejne projekty. On akurat zrezygnował
    (narzeczona w Niemczech - pojechał do niej), ale podobno jest OK.

    Jak chcesz mogę ci dać namiary na gościa, który się nim "opiekował" od
    pierwszego kontaktu - pisz na priv`a

    Pozdrawiam

    3lancer[at]vp.pl

  • 6. Data: 2006-07-04 17:42:42
    Od: "Fg" <F...@p...pl>

> [...]
    > w COBOLU, mozna tez pisac bardzo nudne rzeczy w Lispie. Ciekawosc pracy
    > zalezy od tego jakie problemy rozwiazujesz w pracy, a nie od tego jakiego

    Tylko że niektóre nażędzia są lepsze/gorsze do pewnych celów. Tak więc
    częściowo problemy jakimi się zajmujesz determinuje znajomość narzędzi
    w jakich jesteś specjalistą(jeśli szukasz pracy jako specjalista tych
    narzędzi) .
    Mateusz podał J2EE, Spring, Struts, JSF i Hibernate i ja bym chciał wiedzieć
    co można w tym zrobić poza aplikacjami dla biznesu. Pewnie ktoś się spotkał
    już z ciekawszym projektem na tej grupie i mółby coś napisać.

  • 7. Data: 2006-07-04 18:15:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Jul 2006 19:42:42 +0200, "Fg" <F...@p...pl> wklepał(-a):

    >Mateusz podał J2EE, Spring, Struts, JSF i Hibernate i ja bym chciał wiedzieć
    >co można w tym zrobić poza aplikacjami dla biznesu. Pewnie ktoś się spotkał
    >już z ciekawszym projektem na tej grupie i mółby coś napisać.

    No jak biznes ci nie pasuje to pozostaje:
    - wojsko
    - nauka
    - tzw. układ, yyy, chciałem napisać administracja państwowa :]
    - zwykli użytkownicy domowych komputerów, ale ci raczej nie zapłacą. :)

  • 8. Data: 2006-07-10 19:36:45
    Od: "Arkadiusz Hauke" <a...@g...de>

    Witam,

    moja firma otwiera wlasnie filie we Wroclawiu. W zwiazku z tym
    poszukujemy programistow J2EE, oraz C/C++ (oprogramowanie
    mikrokontrolerow).
    Mam nadzieje ze bedzeimy w stanie zainteresowac pana nasza oferta.

    pozdrawiam

    Arkadius Hauke

    moj adres mailowy: konto hauke.arkadius w domenie pcbservice.de :-)