PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi › przypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi
  • Data: 2003-06-09 21:47:36
    Temat: przypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi
    Od: <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Potrzebuje pomocy:
    pracodawca przez pomyslke wyplacic mi siwdczenie pieniezne. ja w dobrej
    wierze przyjalem je (byla to delegacja za wyjazd).
    potem okazalo sie , ze nei powinni mi wyplacic i zadaja zwrotu pieniedzy.
    niestety jest to pare tysiecy zlotych :-(
    pieniadze te kiedy otrzymalem wydalem na najbrdziej palace potrzeby i w tej
    chwili ich nie mam.
    pracodawca mi grozi, ze zabierze z mojej pensji za czeriwec te pieniadze.
    zostalbym wtedy bez srodkow do zycia.
    podobno nie moze tego zrobic bez mojej zgody...

    z drugiej strony poprosilem pracodawce o rozlozenie na raty...
    pracodawc ache wszystko teraz lub grzoi potraceniem z pensji.

    prosze o rady: czy musze to wogole oddawac?
    czy moze mi zabrac wynagrodzenie?
    czy sytuacja jest patowa?

    piotrek