PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi › Re: przypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi
  • Data: 2003-06-10 16:35:32
    Temat: Re: przypadkowo wyplacone swiadczenie pieniezne - pracodawca mi grozi
    Od: "root" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bc2v74$m0v$1@szmaragd.futuro.pl...
    | Czesc,
    |
    | Potrzebuje pomocy:
    | pracodawca przez pomyslke wyplacic mi siwdczenie pieniezne. ja w
    dobrej
    | wierze przyjalem je (byla to delegacja za wyjazd).

    Pytam z czystej ciekawości: Nie zainteresowało
    cię parę tysięcy dodatkowo na koncie?

    Miałem kiedyś taki przypadek (sto kilkadziesiąt PLN),
    ale od razu zapytałem w księgowości za co to
    i zrobiłem przelew z powrotem.

    Kurka wodna, rozumiem, że jak ma się ileś tam zer na koncie
    to nie widać pewnych kwot :-), ale ...

    pozdrawiam
    root