PracaGrupypl.praca.dyskusjeproszę o pomoc - umowa dotycząca wspólpracy › proszę o pomoc - umowa dotycząca wspólpracy
  • Data: 2003-10-09 20:28:29
    Temat: proszę o pomoc - umowa dotycząca wspólpracy
    Od: "vercom" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Firma zaproponowała mi współpracę na bardzo ciekawych warunkach (według
    mnie) tzn. ja zakładam działalność (ryczałt) - firma zobowiązuje się do
    płacenia za mnie zusu i podatku. I teraz powstaje pytanie: jaka do tego
    powinna byc spisana umowamiedzy mną a firmą (taka żeby firma nie wystawiła
    mnie do wiatru bo np. jest taki punkt w umowie itd). Oczekuje pomocy z
    waszej strony oraz opini na ten temat.

    pozdrawiam