PracaGrupypl.praca.dyskusje › problrm ze zmiana stanowiska

  • 1. Data: 2003-04-02 14:52:56
    Temat: problrm ze zmiana stanowiska
    Od: "sheepor" <s...@b...one.pl>

    Witam
    1,5 roku temu firma przeszkolila do programowania pewnej maszyny , bylem
    jako zapasowy programista , przez te 1,5 w dokumentach mialem stanowisko na
    produkcji
    do ktorego zakres obowiazkow nie obejmowal programowania tej maszyny,
    W tej chwili stary programista che sie zwolnic i najprawdopodobniej zostane
    przydzielony na jego miejsce.

    Jakie mam perspektywy.

    Czy moge odmowic przejscia na tamta stanowisko jesli pracodawca odmowi mi
    podwyzki ?
    Czy moge odmowic przejscia na tamta stanowisko jesli pracodawca odmowi mi
    zmiany stanowiska na dokumentach (dosc popularna sytuacja w firmie ze
    slusarze pracuja jako pracownicy biurowi).
    Ile czasu ma pracodawca na zmiene dokumentow o stanowisku pracy ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Sheepor

  • 2. Data: 2003-04-02 15:34:35
    Temat: Re: problrm ze zmiana stanowiska
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > slusarze pracuja jako pracownicy biurowi).
    > Ile czasu ma pracodawca na zmiene dokumentow o stanowisku pracy ?

    zawsze mozesz odmowic zmiany warunkow zatrudnienia co najczesciej wiaze sie
    z wypowiedzeniem. inna sprawa to przydzielanie obowizakow wykraczajacych
    poza twoje obowiazki - tu trzeba stanowczo zarzadac zmiany umowy i podwyzki
    ... lub siedziec cicho. twoj wybor .

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-04-02 20:33:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sheepor napisał:

> [...]
    > zmiany stanowiska na dokumentach (dosc popularna sytuacja w firmie ze
    > slusarze pracuja jako pracownicy biurowi).

    A gdzie myslenie strategiczne - najpierw latwizna - prosba o zmiane
    stanowiska, popracujesz pol roku, staniesz sie niezastapiony i mozesz
    probowac wystepowac o podwyzke - niestety stara prawda "ludzie
    niezastapieni nie awansuja" tez jest prawdziwa.

    Flyer