-
1. Data: 2006-02-02 08:58:33
Temat: praca biurowa:asystentka, sekretarka - Poznań i okolice
Od: "Luiza" <l...@p...onet.pl>
30-letnia kobieta podejmie pracę biurową w Poznaniu lub okolicach.
Posiadam 10-letnie doświadczenie zawodowe(jako: referent księgowy,sekreratka,
asystentka i przedstawiciel handlowy).
Umiejętności:
obsługa wszelkich urządzeń biurowych
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakietu Microsoft Office; programu
SAFO, internetu)
Znajomość języka niemieckiego – podstawowa
Prawo jazdy kat. B
Pozdrawiam
Luiza
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż