PracaGrupypl.praca.dyskusje › podsumowanie poszukiwan

  • 1. Data: 2005-02-19 13:33:55
    Temat: podsumowanie poszukiwan
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Poszukiwania : przez znajomych ,gazeta wyb , internet, czesc poprzez agnecje
    w moim przypadku szkoda czasu.
    wyslanych CV ok. 20
    odpowiedzi na CV 5
    spotkania 3
    pozytywne opinie 3
    konkretne oferty pracy 1
    Czas 60-80 dni od daty pierwzego CV.
    Branża informatyka

    rafal

  • 2. Data: 2005-02-19 14:58:36
    Temat: Re: podsumowanie poszukiwan
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-19 14:33, Użytkownik konto napisał:
    > Poszukiwania : przez znajomych ,gazeta wyb , internet, czesc poprzez agnecje
    > w moim przypadku szkoda czasu.
    > wyslanych CV ok. 20

    Trochę mało. Tyle CV to można w parę dni rozesłać.

    > pozytywne opinie 3

    Czyje opinie i na jaki temat? Na temat firmy czy Ciebie?

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-02-19 15:30:42
    Temat: Odp: podsumowanie poszukiwan
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Trochę mało. Tyle CV to można w parę dni rozesłać.
    > Czyje opinie i na jaki temat? Na temat firmy czy Ciebie?

    Pracodawcy "jesteśmy zainteresowani Panem ,czekamy na odpowiedż od Pana".
    Wiesz moja specjalizacja jest wąska i odpisuje tylko na konkretne
    ogłoszenia.
    Nie szutką jest rozesłać 100 ale ja przy kazdym CV i LM około 30 minut
    siedziałem.

    rafal

  • 4. Data: 2005-02-19 15:38:39
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Witiia napisał(a):

    > Trochę mało. Tyle CV to można w parę dni rozesłać.
    Jak rozumiem CV oznacza CV i LM. W pare dni to mozna rozeslac
    szablonowe (kreatywny, dyspozycyjny itp.), ale zeby napisac LM
    pod konkretne stanowisko do konkretnej firmy to trzeba troche poguglac
    i pomyslec. Nic dziwnego, ze potem ktos pisze ze wyslal 100 czy 200
    CV i nie moze znalezc pracy.

    Robert, 30 CV i 60 dni

  • 5. Data: 2005-02-19 16:05:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    konto <k...@o...pl> wrote:

    > wyslanych CV ok. 20

    Tylko?
    Tyle można bez problemu wysłać w jeden dzień (nie - nietylko na oferty w PL,
    a raczej zdecydowanie nie)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2005-02-19 16:06:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Robert Sander <r...@o...pl> wrote:

    > szablonowe (kreatywny, dyspozycyjny itp.), ale zeby napisac LM

    Nie wszyscy pracodawcy wymagają LM.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-02-19 16:15:17
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie wszyscy pracodawcy wymagają LM.

    W Polsce wiekszosc niestety. Mi sie zdarzyl 1 co nie chcial.

    Robert

  • 8. Data: 2005-02-19 16:23:24
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko?
    > Tyle można bez problemu wysłać w jeden dzień (nie - nietylko na oferty w
    > PL,
    > a raczej zdecydowanie nie)

    ja w calym zyciu tyle nie wyslalam...

    I.

  • 9. Data: 2005-02-19 16:27:41
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Nie wszyscy pracodawcy wymagają LM.

    Ukierunkowani specjalisci maja latwo z CV, osoby robiace w roznych dzialkach
    musza tez CV konstruowac pod stanowisko. Ja bym mogla sobie zrobic co
    najmniej 3 wersje CV, z akcentem odpowiednio na IT/marketing, PR,
    dziennikarstwo/finanse i UE. Wszystkie by byly zgodne z rzeczywistoscia, a
    zmiany by polegaly na okrajaniu jednych rzeczy i rozpisywaniu innych na
    szczegolowe punkty.

    I.

  • 10. Data: 2005-02-19 16:36:00
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    >(...)ale zeby napisac LM
    > pod konkretne stanowisko do konkretnej firmy to trzeba troche poguglac
    > i pomyslec. Nic dziwnego, ze potem ktos pisze ze wyslal 100 czy 200
    > CV i nie moze znalezc pracy.

    Hmm... a co robicie w sytuacji kiedy macie powiedzmy ogloszenia od 3 firm
    to samo stanowisko te same wymagania, piszecie 3 rozne LM czy wysylacie
    ten sam do trzech firm?