PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisanie pracy magisterskiej

  • 1. Data: 2002-10-15 19:24:03
    Temat: pisanie pracy magisterskiej
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    Mam wielka prosbe do Grupowiczow. Otoz wlasnie jestem w trakcie pisania
    pracy magisterskiej na temat motywacji. Dzisiaj, po kilkutygodniowych bojach
    dowiedzialam sie, iz moja firma w ktorej pracuje nie udostepni mi zadnych
    danych potrzebnych do pisania tej pracy. Tlumaczy sie procedurami, ustawa o
    ochronie danych osobowych, tajemnica handlowa, owszem moge korzystac z
    danych zawartych na stronie www, ale to przeciez za malo :( Obecnie jestem w
    kropce, nie wiem co mam zrobic, nie mam dalszych koncepcji co do pisania tej
    pracy :(
    Wiec mam pytanie: czy ktos z was otrzymal informacje z jakiejs "przyjaznej"
    firmy do pisania pracy, lub jest w trakcie pisania pracy, lub tez pracuje w
    firmie ktora udostepni takie dane?

    Za wszelka pomoc bardzo dziekuje.

    Agnieszka

    a...@o...pl

  • 2. Data: 2002-10-16 07:10:41
    Temat: Re: pisanie pracy magisterskiej
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    a co jest potrzebne do pisania pracy o motywacji???
    dla mnie to jest poprostu smieszne
    kiedys to czlowiek troszke sie staral ze swoja magisterka a dzisiaj to jest
    poprostu kpina - przepisywanie skad popadnie - jak ktos da przepisac
    oczywiscie :)))
    warto?

  • 3. Data: 2002-10-16 11:44:32
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Agnieszka" <a...@N...pl> wrote in message
> [...]
    "przyjaznej"
    > firmy do pisania pracy, lub jest w trakcie pisania pracy, lub tez pracuje

    Najlepiej zmien temat pracy poki mozesz. Nie znam fimry ktora udostaepni
    takie dane , najczescie z jednego powodu - BO ICH NIE MAAAAAA a glosno
    trabia ze maja i sie odgrazaja. Mogl bym podac przyklad jednej firmy z
    gornej polki ale tego nie zrobie.

    CU Janet

  • 4. Data: 2002-10-16 16:48:40
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    Użytkownik "maciek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a co jest potrzebne do pisania pracy o motywacji???
    np listy plac, siatka plac, regulamin wynagradzania...

    > dla mnie to jest poprostu smieszne
    > kiedys to czlowiek troszke sie staral ze swoja magisterka a dzisiaj to
    jest
    > poprostu kpina - przepisywanie skad popadnie
    chyba nie zrozumiales problemu.... najpierw dane trzeba znalezc, a potem je
    analizowac

    Agnieszka

  • 5. Data: 2002-10-16 16:50:09
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    > Najlepiej zmien temat pracy poki mozesz.
    Temat mam narzucony.

    Nie znam fimry ktora udostaepni
    > takie dane , najczescie z jednego powodu - BO ICH NIE MAAAAAA a glosno
    > trabia ze maja i sie odgrazaja. Mogl bym podac przyklad jednej firmy z
    > gornej polki ale tego nie zrobie.

    Wszystkie dane, ktore potrzebuje do pisania pracy moja firma ma w szafie,
    ktora stoi obok mojego biurka, wiec jezeli o to chodzi to te dane czasem
    istnieja.

    Agnieszka

  • 6. Data: 2002-10-16 21:23:17
    Od: "Łukasz Sikorski" <s...@g...pl>

    z tą ochroną danych to bzdura. zgodnym z prawem wyjściem jest spreparowanie
    oświadczenia twojego sygnowanego przez uczelnię, promotora, itd. mówiącego ,
    że przekazane materiały wykożystasz do celów naukowych. moi znajomi
    dostawali materiały z BBNu( Biuro Bezpieczeństwa Narodowego).
    trzeba to imbecylom wyjaśnić. No chyba, że chcesz podać nazwę firmy i dane
    osób, ale jak rozumiem to nie.

  • 7. Data: 2002-10-16 23:12:20
    Od: "Natalia" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

    Sprobuj cokolwiek wydostac, usmiechnij sie do sasiadki, niech da Tobie klucz
    i pojdzie do toalety skoro szafa stoi obok Twojego biurka. NIe poddawj sie i
    jesli nie dasz rady to moze powiedz, ze praca bedzie miala klauzule
    tajnosci. A jesli i to nie da rady, to po prostu wymysl sobie te dane, bo
    pislas, ze nie masz wyboru.
    Pozdrawiam i powodzenia,
    Natka

  • 8. Data: 2002-10-17 01:43:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Agnieszka" <a...@N...pl> writes:

    > Temat mam narzucony.
    >
    > Nie znam fimry ktora udostaepni

    no to idz do twojego promotora i mu powiedz, ze zadna firma nie chce
    ci udostepnic tych danych.

    jak on taka zna, niech ci poda do nich kontakt. jak nie zna, niech
    pozwoli ci zmienic temat pracy.

    jesli to nic nie da, idz porozmawiaj z dziekanem do spraw studenckich.

    przypadki, w ktorych sie zmienia temat pracy magisterskiej na piatym
    roku, albo zmienia promotora nie sa znowu az tak rzadkie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2002-10-17 16:48:44
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Łukasz Sikorski" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostawali materiały z BBNu( Biuro Bezpieczeństwa Narodowego).
    > trzeba to imbecylom wyjaśnić. No chyba, że chcesz podać nazwę firmy

    no niestety, cecha pracy dyplomowej jest niestety fakt, ze musi sie ona
    opierac na konkretnym przykladzie :(

    Agnieszka