PracaGrupypl.praca.dyskusje › piętno dla sprzedających nieruchomości

  • 1. Data: 2007-03-27 05:17:26
    Temat: piętno dla sprzedających nieruchomości
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    piętno wielkie jak penis Baal'a dla sprzedających, którzy zamiast
    powiedzieć, że przykro mi bardzo, ale z ceny nie spuszczę, chcecie to
    bierzcie, nie chcecie to nie - puszczają bezsensowną bajeczkę, że
    jakiś znajomy do końca tygodnia się ma zastanowić, itd, itp, żeby
    przypadkiem nie opuścić z ceny.
    grr.

  • 2. Data: 2007-03-27 06:06:08
    Temat: Re: piętno dla sprzedających nieruchomości
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    M...@g...bla.bla.com napisał(a):
    > piętno wielkie jak penis Baal'a dla sprzedających, którzy zamiast
    > powiedzieć, że przykro mi bardzo, ale z ceny nie spuszczę, [...]

    Nie Ta Grupa ? :)

  • 3. Data: 2007-03-27 06:28:47
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    jak tylko zauważyłam, to usunęłam posta. widać o 2-3 minuty za późno.
    przepraszam.