PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca/staz › pierwsza praca/staz
  • Data: 2004-09-06 12:18:06
    Temat: pierwsza praca/staz
    Od: "Piotrr Skrzypol" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem tegorocznym absolwentem. Po ukonczeniu studiow znalazlem pracę (umowa
    o pracę na
    okres próbny) gdzie przepracowałem dokładnie 1 miesiąc. Obecnie
    jestem ponownie bez pracy.

    Pytanie:
    1) Czy mogę ubiegać się o staż w ramach programu 1 praca?
    2) Czy mogę skorzystać z programu Przygotowanie zawodowe w miejscu
    pracy - jeżeli tak to na jakich zasadach (znalazlem firmę, która
    chętnie zatrudnilaby mnie na takie przygotowanie pod warunkiem
    dofinansowania przez UP).
    3) Jakie warunki muszę spełnić i gdzie muszę się zwrócić w przypadku
    ubiegania się o jednarowzową dotacje na rozpoczęcie działalności
    gospodarczej. Czy istnieją jakies znizki dla absolwentow otwierjacych
    dzialanosc gospodarcza?