PracaGrupypl.praca.dyskusje › piedziesiatka

  • 91. Data: 2007-08-04 14:29:12
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 4 Sie, 12:23, qtzatl <a...@g...pl> wrote:

    > przecież napisał: "technologię", nie język, i nie .net. więc jeśli nauka
    > c+-+ zajęła by kiedyś 140 dni, teraz zajmie 20... ale to raczej nie
    > wynika z wieku, tylko z tego, że jesli ma się pewną wiedzę, to każde
    > nowe rzeczy łapie się szybciej, bo są powiązane z tą wiedzą.

    To sprecyzuj co znaczy poznać "technologię" ?

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 92. Data: 2007-08-04 19:12:29
    Od: qtzatl <a...@g...pl>

    Ris napisał(a):

    > To sprecyzuj co znaczy poznać "technologię" ?

    technologia przygotowywania zupek chińskich na przykład.

  • 93. Data: 2007-08-08 10:50:19
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 4 Sie, 21:12, qtzatl <a...@g...pl> wrote:

    > technologia przygotowywania zupek chińskich na przykład.

    Przeczytaj jeszcze raz *dokładnie* kilka postów wyżej. Nie rozmawiamy
    o zupkach chińskich!

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 94. Data: 2007-08-08 10:55:21
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-08 12:50 [Ris] napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz *dokładnie* kilka postów wyżej. Nie rozmawiamy
    > o zupkach chińskich!

    Technologia to technologia. Jest to przepis na wykonanie czegoś. Bez
    różnicy czy to zupka, program komputerowy czy czołg. Technolog nie musi
    umieć obsługiwać pistoletu lakierniczego, żeby wiedzieć, że dany element
    trzeba polakierować. Fakt że lepiej jak zna możliwości i ograniczenia
    żeby lepiej dobierać poszczególne narzędzia i materiały.
    Tak samo projektant programów nie musi znać żadnego języka programowania
    bo od tego są programiści.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 95. Data: 2007-08-08 11:09:27
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 8 Sie, 12:55, "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

> [...]
    > żeby lepiej dobierać poszczególne narzędzia i materiały.
    > Tak samo projektant programów nie musi znać żadnego języka programowania

    Spytam jeszcze raz. *Co* dla kolegi Camela jest znajomością
    technologii, poznanej w 2 dni?

    --
    Robert Sajdok (Ris)