PracaGrupypl.praca.dyskusjeniesamowita historia ku pokrzepieniu serc › niesamowita historia ku pokrzepieniu serc
  • Data: 2003-01-22 19:27:49
    Temat: niesamowita historia ku pokrzepieniu serc
    Od: "M" <mraf[nospam]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma Centum Usług Edukacyjnych "Omega" (z siedzibą w Warszawie, zaś
    świadczącą usługi edukacyjne w innych miastach) odpowiedziała na moje
    ogłoszenie i zaproponowała pracę, jak mi się wydawało z opisu, metodyka. Na
    pierwszym spotkaniu, w knajpie na mieście, okazało się, że jest to raczej
    praca dyrektora ds. dydaktycznych. Na drugim spotkaniu, również na mieście
    poznałem szczegóły i umówieni byliśmy na trzecie, w siedzibie firmy, na
    rozmowę z zarządem.

    Termin trzeciego spotkania najpierw przesunięto o dzień, potem o następny i
    zaproponowano mi ponowne spotkanie na mieście "w celu wyjaśnienia
    ewentualnych wątpliwości". Wyraziłem lekkie zdziwienie zmianą planów i
    powiedziałem, że na wszelkie pytania odpowiem chętnie mailem lub
    telefonicznie.

    I tu najlepsze. Natychmiast po rozmowie otrzymałem kilka SMSów z inwektywami
    (niesamowite, nie?) oraz komunikatem, że na tym skończyliśmy współpracę.

    Jestem w szoku. Konia z rzędem temu, kto wyjaśni mi zachowanie mojego
    niedoszłego pracodawcy.