PracaGrupypl.praca.dyskusjeniedobory kasowe › niedobory kasowe
  • Data: 2003-04-06 15:57:36
    Temat: niedobory kasowe
    Od: "dezerterian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuję jako kasjer, sprzedawca.Mój pracodawca rozlicza utarg po za mną i
    nie rozlicza się z mojego utargu(ewentualnych niedoborów). Problem pojawił
    się kiedy oznajmił iż nie będzie wypisywał niedoborów z dnia na dzień, tylko
    z całego miesiąca (przed wypłatą). Mamy zablokowane wszystkie funkcje w
    kasie umożliwiające sprawdzenie stanu gotówki. Czy może mi ktoś pomóc w tej
    dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.

    begin 666 em.gif
    `
    end