PracaGrupypl.praca.dyskusjenagana › nagana
  • Data: 2002-02-04 12:16:45
    Temat: nagana
    Od: "OlO" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem właśnie pismo z naganą. Chciałby się dowiedzieć jakie są tego
    konsekwencje.
    Sprawa dość pilna, jeżeli jest to coś tylko dla mojej informacji to poprostu
    to "oleje", jeżeli może
    mieć jakieś głębsze skutki, to mogę z firmą walczyć jako, że na pisaniu prac
    semestralnych zarabiam
    więcej niż w firmie wykonując 15 funkcji i brać za to minimum.
    (A ja q*wa im tworze system zarządzania firmą za 700/miesięcznie)

    Jak to na znanym plakacie... ide do weterynarza bo chyba jestem osłem.

    BTW. Poprawiając "mój" błąd dokonali oszustwa podatkowego ;)

    Pozdrawiam
    i z goory dzięki za pomoc
    010