PracaGrupypl.praca.dyskusje › $$$ na otworzenie własnej

  • 1. Data: 2002-11-01 12:00:31
    Temat: $$$ na otworzenie własnej
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Witam

    Noszę się z zamiarem otworzenia fitness clubu. Po przeanalizowaniu sprawy
    doszedłem do wniosku że potrzebna mi jest big kasa. Widząc warunki udzielana
    kredytów bankowych i ich oprocentowanie trochę się przeraziłem. Więc mam
    pytanie.

    Skąd można dostać jakieś dotacje czy też pożyczki nieoprocentowane
    ewentualnie częściowo tylko zwrotne dotacje. Jak to jest teraz bo czytałem
    np. że te pożyczki dla absolwentów szkół wyższych to pic na wode.

    PLEASE HELP

    Pozdrawiam wszystkich bezrobotnych

  • 2. Data: 2002-11-01 12:50:44
    Temat: Re: $$$ na otworzenie własnej
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

> [...]
    > ewentualnie częściowo tylko zwrotne dotacje. Jak to jest teraz bo czytałem
    > np. że te pożyczki dla absolwentów szkół wyższych to pic na wode.

    mało kto wie o pozyczkach na rozwoj malej przedsiebiorczosci. Polska Agencja
    Rozwoju Przedsiębiorczości http://www.parp.gov.pl/
    udziela kredytów z funduszy pomocowych Unii Europejskiej.
    Jesli odpowiednio "podkręcisz" biznes plan, ze dasz zatrudnienie ilus tam
    ludziom (nawet studentkom AWF-u na cwierc etatu) to dostaniesz go bez
    mydelka

  • 3. Data: 2002-11-02 10:19:10
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Dzięki ;) !!