PracaGrupypl.praca.dyskusjemiejsce zamieszkania › miejsce zamieszkania
  • Data: 2005-05-10 21:46:37
    Temat: miejsce zamieszkania
    Od: user <u...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    tak sobie mysle czy moje podejrzenia moga byc sluszne...
    zalozmy ze wysylam CV na ogloszenie w ktorym spelniam wymagania...
    i moje pytanie jest takie.. czy miejsce zamieszkania moze
    dyskwalifikowac ze takie CV jest odrzucane na wstepie..
    np mieszkam w miejscowosci A a firma poszukuje pracownika w miejscowosci
    B a roznica to ok 200-250km.. wydaje mi sie ze firma moze patrzec z
    perspektywy ze ta osoba wiecej bedzie chciala zarabiac itp...
    czy moje podejrzenia sa sluszne?
    a jakby byla odbierana sytuacja ze podaje dane odnosnie zamieszkania
    dziewczyny ktora studiuje w miejscowosci ktora jest blizej miejsca
    rekrutacji ? Czy w razie gdybym na takowa rozmowe zostal
    zaproszony i wyszlo ze miejsce zameldowania jest inna miejscowsc
    jak na to spojrzy pracodawca?

    pozdrawiam
    Albert