PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! menager restauracji !!!

  • 1. Data: 2003-03-08 11:47:37
    Temat: !!! menager restauracji !!!
    Od: m...@o...pl

    no wlasnie jakie wymagania nalezy spelniac zeby objac takie stanowisko?

    lub jakie wymagania stawia pracodawca?

  • 2. Data: 2003-03-08 21:33:31
    Temat: Re: !!! menager restauracji !!!
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > no wlasnie jakie wymagania nalezy spelniac zeby objac takie stanowisko?
    >
    > lub jakie wymagania stawia pracodawca?

    Jak rozumiem otwierasz restraurację i chciałbyś zatrudnić właściwą osobę
    do jej prowadzenia.
    Jeżeli lokal ma być na poziomie, to szef powinien znać się na ludziach,
    umieć dogadać się z nimi i w ogólności trzymać za mordę.
    Trzeba wiedzieć, jak się rozliczać z ludźmi, bo biorą cudze pieniądzę do
    ręki i coś piszą na małych karteczkach - więc jak się połapią, że szef
    ciemny, to go wydymają na kasie.Trzeba też ludziom dac trochę zarobić,
    ale z umiarem, bo się zeźlą i będą niemili dla klientów.
    Kucharza dobrego trzeba znaleźć. Sanepid opłacić.
    Język trzeba znać, dwa - lepiej. Trzeba wiedzieć, jak grzecznie ale
    stanowczo odmówić płatności wałszywą/kradzioną KK.
    Praktyka w zawodzie nie zaszkodzi.

    Dogbert

  • 3. Data: 2003-03-08 23:06:21
    Od: m...@o...pl

    > Jak rozumiem otwierasz restraurację i chciałbyś zatrudnić właściwą osobę

    nie!

    ja chce byc menagerem w restauracji i chce sie dowiedziec jakie wymagania mam
    spelniac

  • 4. Data: 2003-03-09 07:13:06
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > ja chce byc menagerem w restauracji i chce sie dowiedziec jakie wymagania mam
    > spelniac

    Jeżeli to mekdonalds to ani to nie bedzie restauracja ani ty nie bedziesz menedżerem.

    mer