PracaGrupypl.praca.dyskusje › książeczka sanepidowska?

  • 1. Data: 2002-08-15 22:15:49
    Temat: książeczka sanepidowska?
    Od: "Rafał" <r...@p...gliwice.pl>

    Witam.
    Może mnie ktoś poinformować jakie badania(poza kałem) trzeba wykonać, aby
    sanepidowska książeczka zdrowia była aktualna? - krew? - czy coś jeszcze?,
    jak długo trzeba czegać na wyniki i jaki jest koszt tych badań?

    pozdrawiam,
    Rafał
    r...@p...gliwice.pl

  • 2. Data: 2002-08-16 08:27:53
    Temat: Re: książeczka sanepidowska?
    Od: "Krzychu" <c...@y...com>

    > Może mnie ktoś poinformować jakie badania(poza kałem) trzeba wykonać, aby
    > sanepidowska książeczka zdrowia była aktualna? - krew? - czy coś jeszcze?,
    > jak długo trzeba czegać na wyniki i jaki jest koszt tych badań?

    Idz do lekarza, i on Ci powie, jakie badania masz zrobic - bo to zwiazane
    jest z charakterem pracy.
    Badania kosztuja oczywiscie roznie w zaleznosci od miejsca, gdzie je robisz,
    łacznie nie powinny przekroczyc 100 zl , ale za wszystkie obowiazkowe
    badania w miejscu pracy płaci Pracodawca - wiec on powinien decydować, w
    jakich laboratoriach je nalezy zrobic.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-08-16 11:42:50
    Od: "Makosia" <m...@w...pl>

> [...]
    > sanepidowska książeczka zdrowia była aktualna? - krew? - czy coś jeszcze?,
    > jak długo trzeba czegać na wyniki i jaki jest koszt tych badań?

    Witam!
    Najlepiej zadzwonic do regionalnej stacji sanepidu. Powiedzą Ci dokładnie
    jakie badania, jak długo będzie to trwało i jakie są koszty.
    Tak orientacyjnie to koszt jest rzędu 40-50 PLN.
    Pozdrawiam, Asiek

  • 4. Data: 2002-08-19 12:43:05
    Od: "alla" <s...@p...onet.pl>

    jedno badanie kału kosztuje 17,31 zł