PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta,

  • 1. Data: 2002-08-16 08:54:41
    Temat: ankieta,
    Od: "ArTuR" <a...@k...net.pl>

    witam,
    ostatnim razem troszkę mi nie wyszło,
    postanowiłem posłuchac rady starszych internautów i zrobiłem małą ankietę w
    postaci formularza,

    Kto nie wypełniał przypomnę że ankieta potrzebna mi jest do mojej pracy...

    proszę o wyrozumiałość i zapraszam:
    http://artur.bpl.pl/ankietaform/ankieta.html

    dziękuję,

    Artur W.

  • 2. Data: 2002-08-16 10:29:57
    Temat: Re: ankieta,
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    Już klikałem submit, a tu pocztą ankieta idzie, przykro mi, ale nie tędy
    droga.

  • 3. Data: 2002-08-16 10:33:12
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

    oj ale chyba kategoryzacja wieku ci nie wyszła 3 razy po 20-30 :(, poza tym
    z ankiety wynika ze kierujesz ja tylko do osób pracujacych a nie szukających
    pracy, zaznacz to.

    pozdrwaiam wiola

  • 4. Data: 2002-08-16 18:36:38
    Od: Annnnnnnnn <m...@w...pl>

    Mumin naszrajbowau:

    >Już klikałem submit, a tu pocztą ankieta idzie, przykro mi, ale nie tędy
    >droga.

    Chyba jest Pan zwyczajnym malkontentem. Takie rozwiazanie techniczne
    jest oczywiscie najprostsze ale i zarazem powszechne. W moim
    przekonaniu wszystko jest jak nalezy.

    Pzdr.
    Tomasz

  • 5. Data: 2002-08-17 10:41:19
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 16 Aug 2002 18:36:38 GMT, Annnnnnnnn <m...@w...pl>
    zakodował:

    >Chyba jest Pan zwyczajnym malkontentem. Takie rozwiazanie techniczne
    >jest oczywiscie najprostsze ale i zarazem powszechne. W moim
    >przekonaniu wszystko jest jak nalezy.

    Tylko wtedy już nieprawdziwa jest informacja na stronie:

    "Ankieta jest anonimowa i zostanie wykorzystana jako materiał
    uzupełniający do pracy magisterskiej."

    Pomijając adres, to w e-mailu jest jeszcze sporo innych informacji o
    nadawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-08-18 12:11:55
    Od: "Lia" <i...@p...onet.pl>

    > proszę o wyrozumiałość i zapraszam:
    > http://artur.bpl.pl/ankietaform/ankieta.html
    >
    > dziękuję,
    >
    > Artur W.

    No kolego, nie zebym chciała się czepiać, ale czy Twój promotor wydział tą
    ankietę - a raczej kwestionariusz , bo jeśli nie to przygotuj się na to, ze
    na obronie np. recenzent Cię pogrązy.
    Ad rem
    PYTANIE NR 2
    dodaj inne - 4 wymienione możliwości nie wyczerpują ogromu odpowiedzi, a jak
    chcesz się czegoś dowiedzieć, to w tym "inne" poproś o napisania - jakie
    Aha, i czy słowo SZYBKIE jest tu istotne, bo bez badan wiadomo, ze
    najszybciej to zawsze po znajomościach

    PYTANIE NR 3
    Nie pojmuję sensu odpowiedzi "korzystająć z katalogu firm a korzystanie z
    prywatnych agencji pośrednictwa" =- albo jakaś literówka albo cosik nie po
    polsku to niestety
    Poza tym czy katalog firm i agencje to nie 2 odrębne sposoby?
    I czy chodzi jak ludzi eto robią NAJCHETNIEJ? moze wazniejsze jest jak to
    robią najczęsciej
    No i poza tym znowu za wąski zakres odpowiedzi - dla przykłądu - zapomniałes
    o czymś o czym sam wspominasz, np. o znajomych.
    No i w takich pytaniach jednak przydaje sie kategoria INNE, bo niestety
    zaden badacz nei jestw stanei ogarnąć ogromu i fantazji respondentów, no
    chyba ze przeprowadziułes juz pilotaż narzędzia (wtedy jest ok)

    PYTANIE NR 6
    no odp nr 2 znowu troche nie po polsku, albo j apo prostu nei wiem co
    oznacza uzycie literki A w tym kontekście
    No poza tym odpowiedzi w kafeterii są nierozłączne - PIĘĆ pojawia sie i
    srodkowej i w ostatniej odpowiedzi

    PYTANIE NR 10
    A co Ci daje to pytanie, z tego co wiem po takich pytaniach zamkniętych
    nalezy spytać DLACZEGO ? tak uwazasz, bo tylko dzieki temu zdobywamy wiedzę

    PYTANIE NR 12
    Bardzo trudne dla resondentów. Jestem w stanie się założyć, że ogromny ich
    procent nic tu nei pisze, moze lepsze byłyby jakies tescki projekccyjne w
    tym miejscu, jakies niredokonczone obrazki, test skojarzeń. Warto nad tym
    pomyśleć.

    PYTANIE NR 13
    No kolego, topytani eto ci nic nei da, bo znowu nierozłączna kafeteria, jak
    ktos ma 30 lat musi zaznaczyc 2 odpowiedzi = niesttety to podstawowy
    niedopusczalny błąd

    PYTANIE NR
    no włąsnie brak tu pytanka
    wydaj emi sie ze w takiej tematyce neizwykle istotnie różnicujące jest
    miejsce zamieszkania, a Ty o to niepytasz

    No i to o czym już pisał ktoś inny - anonimowości to tu nie ma żadnej. Sama
    wypełniłam ankietkę, ale jak zobaczyłam ze to idzie przez maila to
    zrezygnowałam.
    Doskonale wiem, ze nawet jak wypełniasz cos takiego na papierze to dopoki
    Twoj eodp nie zostana wklepane do komputera a kartka spalona nei ma mowy o
    żadnej anonimowości, ale w tym przypadku to anonimowość jest nierealn
    adoosiągnięcia.

    mam nadziejęze moje czepianie pomoże Ci, może masz jeszce czas na poprawki.
    A jak masz jakies pytanka, to na priv poproszę.
    Powodzenia
    Lia

  • 7. Data: 2002-08-19 15:58:58
    Od: "Annnn" <m...@w...pl>

    Rzeczywiscie ma Pan swieta racje.

    Intencja mojego posta bylo bardziej zwrocenie uwagi na to, ze jesli Pan
    Artur napisze ankiete na nowo to na nowo bedzie zachecal do jej wypelnienia,
    a to jest moim zdaniem gorsze niz "Jan Kowalski" czy adres serwera w
    naglowku.

    Oczywiscie moze sie Pan ze mna niezgodzic.

    Pzdr.
    Tomasz