PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
  • Data: 2006-02-22 13:08:41
    Temat: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Od: "patipat" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Obecnie jestem w dość kłopotliwej sytuacji. Pilnie szukam pracy. Mam
    teoretycznie czas do końca m-ca. Mam wrażenie, że znajduje sie między młotem a
    kowadłem. Nie mogę poszczycić się dobrą znajomością języków obcych, co blokuje
    mi szansę na pracę w szeroko pojętym biurze... Próbując dostać sie do sklepu
    albo hurtowni słyszę, że mam zbyt wysokie wykształcenie... O sprzątaniu nawet
    nie wspomnę. Jestem ambitna i otwarta na nowe możliwości, wiem więcej niż można
    to ująć w mojej CV, ale muszę godzić się na niesprawiedliwą ocenę z pobieżnego
    sprawdzania moich kwalifikacji. Co począć? Mam magistra ekonomii, a co
    niektórym się wydaje, że powinnam od razu zostać prezesem banku... Czy jest dla
    mnie jakaś szansa? Zmiana zawodu? Proszę o poradę.