PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
  • Data: 2006-02-22 21:36:43
    Temat: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 Feb 2006 14:08:41 +0100, użyszkodnik "patipat"

    > Obecnie jestem w dość kłopotliwej sytuacji. Pilnie szukam pracy. Mam
    > teoretycznie czas do końca m-ca. Mam wrażenie, że znajduje sie między młotem a
    > kowadłem. Nie mogę poszczycić się dobrą znajomością języków obcych, co blokuje
    > mi szansę na pracę w szeroko pojętym biurze... Próbując dostać sie do sklepu
    > albo hurtowni słyszę, że mam zbyt wysokie wykształcenie... O sprzątaniu nawet
    > nie wspomnę. Jestem ambitna i otwarta na nowe możliwości, wiem więcej niż można
    > to ująć w mojej CV, ale muszę godzić się na niesprawiedliwą ocenę z pobieżnego
> [...]

    Tak sobie czytam takiego posta i pare innych w wpadłem na GENIALNY
    pomysl, zreszta juz nie nowy, stosowany w innych działach w których
    jest za duża podaż a za mały popyt, a to są DOPŁATY !!!

    Mamy dopłaty do rolnictwa, mamy dopłaty do górnictwa, finansujemy
    kolej, wiec wlasciwe bedzie zorganizowanie dopłat do magistrów.

    Każda firma zatrudniająca magistra dostanie 500zł dopłaty ze skarbu
    państwa co będzie przeznaczone na podwyższenie pensji temu magistrowi
    ktory nic nie potrafi poza byciem magistrem. A co, jak szaleć to
    szaleć, w końcu kto będzie naganiał ludzi do nauki jak zniknie
    obowiązkowe wojsko ??? :>

    --
    futszaK
    601061867