PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
  • Data: 2006-02-22 20:33:54
    Temat: Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Od: "Nora" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam magistra ekonomii, a co
    > niektórym się wydaje, że powinnam od razu zostać prezesem banku... Czy
    jest dla
    > mnie jakaś szansa? Zmiana zawodu?

    witam
    to ostatnie nie jest głupie (tylko w miesiąc będzie ciężko). Ja mam mgr
    geografii ..jeszcze bardziej beznadziejne..i taki sam beznadziejny etat..Od
    dwóch lat ciągnę drugą pracę..jako grafik (wcześniej 4 lata pracy..tylko dla
    siebie..za free oczywiście) i mam nadzieję, że to kiedyś (w normalniejszych
    warunkach może) będzie moje główne i jedyne zajęcie.

    Nora