PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zachęcić kandydatów do składania CV?

  • 1. Data: 2007-07-04 13:31:58
    Temat: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: "Gregor" <f...@w...pl>

    Witam

    Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    miesięcy i nic.
    Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.

    Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy uczynić
    aby ktoś się zdecydował do przyjścia.

    Pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2007-07-04 13:47:56
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: Radekkk <radekzaj@[BEZ_SPAMU]poczta.fm>

    Gregor napisał(a):
    > Witam
    >
    > Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    > miesięcy i nic.
    > Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.

    Proponuję podać konkretne sumy, albo chociażby jakiś przedział od-do.

    Pozdrawiam
    Radekkk

  • 3. Data: 2007-07-04 13:49:37
    Od: "yig" <y...@o...pl>

> [...]
    > miesięcy i nic.
    > Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.

    Witam,

    A podajecie widelki plac w ogloszeniach? Fraza "duże i pewne zarobki" nie do
    konca jest przekonywujaca...

    Pzdrav,
    yig

  • 4. Data: 2007-07-04 13:53:00
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    Gregor napisał(a):
> [...]
    > Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.
    >
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy uczynić

    A napisaliście w ogłoszeniu kwotę oferowanych zarobków?

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 5. Data: 2007-07-04 13:58:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 4 Jul 2007 15:31:58 +0200, "Gregor" <f...@w...pl> wrote:

    >Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    >miesięcy i nic.
    >Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.

    To napiszczie ile to są te duże zarobki. Podajcie kwotę.

    >Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy uczynić
    >aby ktoś się zdecydował do przyjścia.

    Przestać ludziom oczy mydlić. POdajcie co za stanowisko, jaki zakres
    obowiązków i ILE zamierzacie płacić.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-07-04 14:15:55
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Wed, 4 Jul 2007 15:31:58 +0200, Gregor wrote:
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy uczynić
    > aby ktoś się zdecydował do przyjścia.
    Proponuję zatrudnić specjalistów od szukania pracowników. Co tu dużo mówić,
    jak widać pozyskanie pracownika wymaga pewnych umiejętności i istnieją
    firmy, które się w tym specjalizują.
    Szukając pracy prawie wszystkie rozmowy (ok 10) odbyłem za pośrednictwem
    agencji rekrutacyjnych. Jedna rozmowa, na którą trafiłem bezpośrednio i
    którą prowadziłem z prezesem (nie z HRem) była raczej obustronną stratą
    czasu.

    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
    ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )

  • 7. Data: 2007-07-04 14:31:52
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > agencji rekrutacyjnych. Jedna rozmowa, na którą trafiłem bezpośrednio i
    > którą prowadziłem z prezesem (nie z HRem) była raczej obustronną stratą

    Mam odwrotne doświadczenie. Panienka HR może stwierdzi, czy psychologicznie
    odpowiadasz profilowi firmy i potrafi płynnie prowadzić rozmowę, ale
    wosprawach technicznych nie zwykle ma zielonego pojęcia. A głównie na tej
    płaszczyźnie odbywa się rozmowa na stanowisko programisty.

    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2007-07-04 15:35:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 4 Jul 2007 16:31:52 +0200, "Lukasz"
    <l...@p...onet.WYTNIJpl> zakodował:

    >A głównie na tej
    >płaszczyźnie odbywa się rozmowa na stanowisko programisty.

    Rozmowa - ok.
    Ale najpierw trzeba do tej rozmowy doprowadzić - i jak rozumiem
    pytający w tym ma problem.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 9. Data: 2007-07-04 16:10:46
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Wed, 4 Jul 2007 16:31:52 +0200, Lukasz wrote:
    > Mam odwrotne doświadczenie. Panienka HR może stwierdzi, czy psychologicznie
    > odpowiadasz profilowi firmy i potrafi płynnie prowadzić rozmowę
    Bo to jest warunek konieczny, podobnie jak oczekiwania finansowe. Natomiast
    mi łatwiej się rozmowia o moich potrzebach pozapłacowych właśnie z HRem.
    Informatycy są mocno nieżyciowi i kierownik IT tutaj wyjątku nie stanowi:)

    Pzdr

  • 10. Data: 2007-07-04 20:13:06
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Lukasz napisał(a):

> [...]
    > wosprawach technicznych nie zwykle ma zielonego pojęcia. A głównie na tej
    > płaszczyźnie odbywa się rozmowa na stanowisko programisty.
    Czasami firmy zatrudniają zewn. konsultantów, żeby sprawdzili wiedzę
    techniczną. Warto o to zapytać firmę rekrutacyjną.

    pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!