PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat dokumentów wysyłanych przez e-mail › format dokumentów wysyłanych przez e-mail
  • Data: 2003-04-24 18:13:03
    Temat: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
    Od: "Alterego" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moje pytanie jest typowo techniczne. Potrzebuję wysłać mailem (wersje
    papierowe nie wchodzą w grę) plik dokumentów takich jak: kopie świadectw ze
    szkoły, listy polecające z odręcznymi podpisami i innne podobne. Mam
    wątpliwości, jaki format danych zastosować, "jpeg" wydaje mi się jakiś
    obskurny. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś, kto "zmagał się" z podobnym
    problemem podzielił się ze mną przemyśleniami.