PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat dokumentów wysyłanych przez e-mail › Re: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
  • Data: 2003-04-24 19:46:32
    Temat: Re: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> wrote in message
    news:b89ecd$dvl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jakim algorytmem pdf kompresuje bitmapy? Nie tiff czasem?

    Nie wiem

    > A to niby jak? Przed otwarciem mozna zaszyfrowac, pozostale rzeczy sa
    > niemozliwe.

    Kwestia aplikacji, która na to pozwala lub nie, jeżeli tak zostało to
    zaznczone, przy tworzeniu dokumentu.
    Funkcjonalność Acrobata i specyfikacja pdf-a

    > A roznie bywa... W podstawowej instalacji windowsa nie ma obslugi pdf.
    > Niestety mozna sie nabic na uzytkownika ktory nie ma acrobat readera na
    > komputerze i nie bedzie wiedzial co z tym zrobic.

    pdf jest standardem światowym.
    Jeżeli to ma być dokument krążący po Polsce na zasadzie umówienia się, może
    pójść Word, bo u nas jest bardzej popularny.
    Jeżeli za granicę lub dokument oficjalny to pdf tylko i wyłącznie.
    CV ma odzielny standard.
    Jak ktoś nie wie jak otwrzyć pdf-a i oczekuje dokumentów w wersji
    elektronicznej, to ja bym od takiej firmy trzymał się z daleko, bo to
    niczego dobrego nie rokuje.

    > Ja bym byl nadal sugerowal jpg albo tiff.
    Źle sugerujesz.
    jpg z definicji ląduje w koszu, chyba, że są to zdjęcia z wakacji, to mogę
    pooglądać przed wyrzuceniem.