PracaGrupypl.praca.dyskusje › dopłata do zeznania PIT

  • 11. Data: 2011-04-13 06:48:53
    Temat: Re: dopłata do zeznania PIT
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > coś Waści bajki opowiadasz, właśnie natchniony Twoim postem sprawdziłem:
    > "1234567890123456789012345678901234567890" tyle znaków...

    Ja pytałem ile jest a nie twierdziłem, że tyle jest. Te 4x35 jest dla
    dowolnego przelewu tyle, że w tych skarbowych czy zusowskich część jest
    zajęta przez identyfikatory.

  • 12. Data: 2011-04-14 09:43:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jest odpowiednie wypełnienie pól opisu właśnie.

    przelew do sprzedawcy z allegro tez musi byc dobrze wypelniony;
    kazdy przelew nalezy dobrze wypelnic;

    nadal nie widze w tym nic nadzwyczajnego,
    bo nie ma tam nic nadzwyczajnego -
    - przelew jak przelew;