PracaGrupypl.praca.dyskusje › dopłata do zeznania PIT

  • 1. Data: 2011-04-06 10:35:23
    Temat: dopłata do zeznania PIT
    Od: "c00ba" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie, przepraszając jednocześnie za to, że to NTG, ale mimo
    usilnych poszukiwań nie trafiłem na miejsce ściśle związane z tematem pytania
    [jeśli ktoś zna takowe - uprzejmie proszę o wskazówkę]:

    Jestem w trakcie wypełniania zeznania PIT (37, choć nie ma to większego
    znaczenia dla całokształtu), plik z PIT-em leży przygotowany do wysyłki
    (wypełniam w programie, elektronicznie), ale na skutek otrzymania w 2010 roku
    paczki od pracodawcy i wliczania do zeznania danych z PITu-8C wyszło mi, że
    mam dopłacić do zeznania (to ponoć normalne). I teraz pytanie: Zakładając, że
    wiem [z wyliczeń programu] ile mam dopłacić czy wystarczy, że znajdę sobie
    numer konta US i przeleję im ka$ę (chciałęm zrobić to elektronicznie -
    eBanking, jeśli to możliwe) dopisując tylko w szczegółach przelewu
    np. "dopłata do zeznania PIT-37 2010 za xxxx {imię i nazwisko}", czy zmuszony
    jestem zrobić coś jeszcze, aby sprawa została sfinalizowana prawidłowo ? A
    może w ogóle nie można tego zrobić elektronicznie tylko muszę to zrobić bądź
    pocztą, bądź bezpośrednio w swoim US (choć nie sądzę) ?
    Będę wdzięczny za wiarygodne informacje :)

  • 2. Data: 2011-04-06 15:37:14
    Temat: Re: dopłata do zeznania PIT
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 12:35:23 +0200, c00ba napisał(a):

> [...]
    > pocztą, bądź bezpośrednio w swoim US (choć nie sądzę) ?
    > Będę wdzięczny za wiarygodne informacje :)

    Przelewy do US są w specjalnym formacie, ja w mBanku mam osobny link
    "Przelew podatku".
    Wypełniam odpowiedni formularz (nip, typ pit)i za specjalna opłata idzie
    przelew.
    Ale może normalne też się liczą?

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 3. Data: 2011-04-06 17:00:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem jak z PITem, ale przy wpłacie podatku za samochód formularz mBanku
    ma za mało znaków do wpisania wszystkich informacji (tytuł przelewu)...

  • 4. Data: 2011-04-06 20:00:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nie wiem jak z PITem, ale przy wpłacie podatku za samochód formularz
    > mBanku ma za mało znaków do wpisania wszystkich informacji (tytuł
    > przelewu)...

    4x35 ?

  • 5. Data: 2011-04-07 04:53:11
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Kwi, 12:35, "c00ba" <c...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie, przepraszaj c jednocze nie za to, e to NTG, ale mimo
    > usilnych poszukiwa nie trafi em na miejsce ci le zwi zane z tematem pytania
    > [je li kto zna takowe - uprzejmie prosz o wskaz wk ]:

    pl.biznes.banki albo pl.soc.prawo.podatki :)

  • 6. Data: 2011-04-07 08:11:13
    Od: "c00ba" <c...@o...pl>

    > pl.biznes.banki albo pl.soc.prawo.podatki :)

    O kurcze, czyli jednak coś takiego istnieje ;)
    Zatem pozostaje mi przede wszystkim podziekowac "badziowi" za nakierowanie,
    jak rowniez innym za okazana pomoc i zamknac niniejszy watek by jeszcze wiecej
    nie smiecic :)

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)

    PS. Co do grupy bankowej to nie wiem, ale ta "podatkowa" jest na pewno
    właściwszym miejscem na tego typu pytania :)

  • 7. Data: 2011-04-07 12:33:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przelewy do US są w specjalnym formacie, ja w mBanku mam osobny link
    > "Przelew podatku".
    > Wypełniam odpowiedni formularz (nip, typ pit)i za specjalna opłata idzie
    > przelew.

    przelew jak przelew - nic nadzwyczajnego w przelewie do us nie ma;

  • 8. Data: 2011-04-07 13:45:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > 4x35 ?

    coś Waści bajki opowiadasz, właśnie natchniony Twoim postem sprawdziłem:
    "1234567890123456789012345678901234567890" tyle znaków...

  • 9. Data: 2011-04-07 20:38:22
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:inkf6d$3ol$1@news.onet.pl...

    > coś Waści bajki opowiadasz, właśnie natchniony Twoim postem
    > sprawdziłem:
    > "1234567890123456789012345678901234567890" tyle znaków...

    To mało? Opis przelewu definiujesz poprzez kilka pól. Identyfikacja
    zobowiązania to tylko wisienka na torcie.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 10. Data: 2011-04-13 06:46:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl>

    > przelew jak przelew - nic nadzwyczajnego w przelewie do us nie ma;

    Jest odpowiednie wypełnienie pól opisu właśnie.