PracaGrupypl.praca.dyskusje › dofinansowanie do szkolenie z UE

  • 1. Data: 2006-08-18 21:30:40
    Temat: dofinansowanie do szkolenie z UE
    Od: "spawacz" <9...@w...pl>

    Jak wyglada procedura przy staraniu sie o dofinansowanie do studiow
    podyplomowych?
    Jaki % max. mozna uzyskac?
    Od czego zalezy ten procent?
    Czy wszystkie studia podlegaja dofinansowaniu?

    PZDR

  • 2. Data: 2006-08-18 23:07:51
    Temat: Re: dofinansowanie do szkolenie z UE
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    spawacz wrote:

> [...]
    > Jaki % max. mozna uzyskac?
    > Od czego zalezy ten procent?
    > Czy wszystkie studia podlegaja dofinansowaniu?

    O dofinansowanie ubiega sie nie osoba prywatna, ktora sobie wybiera
    dowolne studia, tylko uczelnia czy inna jednostka prowadzaca dane
    studia, ktora po uzyskaniu dofinansowania oglasza sie ze swoja oferta i
    warunkami (zaleznie od tego, z jakiego to programu, moga to byc rozne
    warunki - np. dla malych i srednich przedsiebiorstw albo dla pracownikow
    firm z danej branzy). Maksymalne dofinansowanie, o jakim wiem, to 80%.

    Musisz wiec najpierw znalezc oferty takich dofinansowanych studiow, a
    potem sobie ewentualnie cos z tego wybrac.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-08-19 05:46:49
    Od: "spawacz" <9...@w...pl>

    dzieki

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2006-08-19 10:29:21
    Od: op9wxh <o...@o...eu>

    spawacz napisał(a):
> [...]
    > Jaki % max. mozna uzyskac?
    > Od czego zalezy ten procent?
    > Czy wszystkie studia podlegaja dofinansowaniu?

    Witam
    Jakis czas temu byl na ten temat artykul w dodatku praca.
    O ile dobrze pamietam, mozesz starac sie o dofinansowanie
    (studiow ktore znajduja sie na liscie do wyboru) jezlei masz
    umowe o prace. Wtedy kwota dofinansowania zalezy od wielkosci firmy.

    Moze tutaj znajdziesz cos wiecej --> http://www.efs.pl/

    pozdrawiam
    op9wxh

  • 5. Data: 2006-08-19 13:20:30
    Od: "amaroid" <a...@g...pl>

    "spawacz" <9...@w...pl> wrote in message news:ec5bir$2s2u$2@news.mm.pl...
    > Jak wyglada procedura przy staraniu sie o dofinansowanie do studiow
    > podyplomowych?

    http://www.edp.org.pl/

    amaroid