PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki - wawa IT/finanse/bankowosc ?

  • 1. Data: 2006-08-18 16:29:29
    Temat: jakie zarobki - wawa IT/finanse/bankowosc ?
    Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    jaką stawkę mogę dyktować
    jeśli miałbym robić coś na czym sie dobrze znam,
    a co robię i perfekcyjnie znam to:

    java & przyjaciele,
    oracle & inne podróby SQL,
    wszystko co ma w nazwie X,
    projekty systemów.

    4 lata byłem/jestem programistą-projektantem w liderujących w swoich
    sektorach spółkach giełdowych
    branży bankowo-ubezpieczeniowej

    nie mówię absolutnie o administrowaniu oraclem, bo umiem, ale nie ciekawi
    mnie to

    ile mógę oczekiwać netto?

  • 2. Data: 2006-08-18 18:55:12
    Temat: Re: jakie zarobki - wawa IT/finanse/bankowosc ?
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 18:29:29 +0200, Wujek Dobra Rada z kraju Rad
    napisał(a):

    > jaką stawkę mogę dyktować
    > jeśli miałbym robić coś na czym sie dobrze znam,
    > a co robię i perfekcyjnie znam to:
    >
    > java & przyjaciele,
    > oracle & inne podróby SQL,
    > wszystko co ma w nazwie X,
    > projekty systemów.

    zalezy od tego czym sa "przyjaciele" i czy to 'X' jest absolutne, bo jak to
    jest DirectX to jeszcze do tej pory bys chyba w kraju nie siedzial? ;)

    > 4 lata byłem/jestem programistą-projektantem w liderujących w swoich
    > sektorach spółkach giełdowych
    > branży bankowo-ubezpieczeniowej

    podwoj sowje obecne zarobki, tyle teoretycznie mozesz wyciagnac gdzie
    indziej

    > nie mówię absolutnie o administrowaniu oraclem, bo umiem, ale nie ciekawi
    > mnie to
    >
    > ile mógę oczekiwać netto?

    stala odpowiedz: 12/23 samochodu.

    --
    http://the-foe.blogspot.com/

  • 3. Data: 2006-08-19 09:17:01
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    the_foe napisał(a):

    > stala odpowiedz: 12/23 samochodu.

    Wszystko zalezy od klasy samochodu ;-)

  • 4. Data: 2006-08-19 19:51:34
    Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    > podwoj sowje obecne zarobki, tyle teoretycznie mozesz wyciagnac gdzie
    > indziej

    eh, nie wierze że mi tyle dadzą :)
    bo zakrawało by na optymizm GUS

  • 5. Data: 2006-08-21 08:51:57
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Skontaktuj się ze mna proszę - pogadamy o tym na priv - mam dośc dobre
    rozeznanie w temacie bo znajomy zajmuje się headhuntingiem ludzi o
    profilu takim jak twój :)

    pozdr.

    3lancer[at]vp.pl