PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w BZWBK

  • 1. Data: 2006-08-18 12:19:35
    Temat: Praca w BZWBK
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

    Witam,
    czy ktoś ma jakieś doświadczenia w pracy w tym banku? chodzi mi o atmosferę
    itd. w szczególności w oddziale we Wrocławiu,
    za wszystkie opinie
    wielkie dzięki
    Jaga

  • 2. Data: 2006-08-18 12:40:46
    Temat: Re: Praca w BZWBK
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Jaga wrote:
    > czy ktooe ma jakieoe dooewiadczenia w pracy w tym banku? chodzi mi o atmosfer?
    > itd. w szczególnooeci w oddziale we Wroc?awiu,

    BZWBK ma we Wrocławiu od diabła oddziałów, do tego siedziby kilku
    pozaoddziałowych departamentów. Inna atmosfera pracy jest zapewne w
    dziale obsługi klientów indywidualnych, inna w biznesowych, inna przy
    obsłudze kredytow, a jeszcze inna w departamencie informatyki.

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-08-18 13:08:22
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

    > dziale obsługi klientów indywidualnych, inna w biznesowych, inna przy
    > obsłudze kredytow, a jeszcze inna w departamencie informatyki.

    może i racja ....
    chodzi mi konkretnie o oddział w Rynku we Wrocławiu Departament Partnerstwa
    Biznesowego

    Aga

  • 4. Data: 2006-08-18 17:34:26
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Jaga napisał(a):

    > może i racja ....
    > chodzi mi konkretnie o oddział w Rynku we Wrocławiu Departament Partnerstwa
    > Biznesowego
    >
    > Aga

    Pracuje w BZ od miesiąca. Nie wiem jak w centrali, ale w oddziale
    atmosfera lepsza niz w poprzednim banku. No i tutaj pracowników traktuje
    się jak ludzi, a nie roboty do pracy