PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobra pozycja ksiazkowa na rozmowy kwalif.

  • 1. Data: 2002-02-03 22:20:10
    Temat: dobra pozycja ksiazkowa na rozmowy kwalif.
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    Hej...

    Mam pytanko :
    czy znacie jakas dobra pozycje przygotowujaca do rozmowy
    kwalifikacyjnej w nowoczesnej firmie ??
    Chodzi mi o w miare aktualna i faktycznie dobra ksiazke..

    Pozdrawiam,
    asan.

  • 2. Data: 2002-02-04 11:30:22
    Temat: Re: dobra pozycja ksiazkowa na rozmowy kwalif.
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Dla mnie hitem jest
    "Great answers to tough interview questions" - Martin Yate

    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=219084&zet=&ret=wys
    2781641

    Znam tylko oryginał i jest doskonały.
    Nie sugeruj się tytułem, bo to nie tylko odpowiedzi na pytania. Poradnik
    opisujący cały proces poszukiwania pracy.

    Pozdrawiam

    Tomasz Kubicius
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-02-04 11:41:15
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    W Merlinie znajdziesz polską wersję.
    Link trochę połamało. Tytułu polskiego nie pamiętam, wyszukaj po autorze.

    Tomasz Kubicius
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2002-02-04 23:41:28
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie sugeruj się tytułem, bo to nie tylko odpowiedzi na pytania. Poradnik
    > opisujący cały proces poszukiwania pracy.

    Martin John Yate
    "Rozmowa kwalifikacyjna. Najlepsze odpowiedzi na trudne pytania."

    do dostania w Empiku.
    Cena 34,80zł

    Tomek

  • 5. Data: 2002-02-05 20:14:57
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Użytkownik "asan" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwalifikacyjnej w nowoczesnej firmie ??
    > Chodzi mi o w miare aktualna i faktycznie dobra ksiazke..

    Zapomnij o książce, użyj rozumu. Rozmowa kwalifikacyjna to nie egzamin na
    studiach gdzie możesz wyklepać wykute formułki i zaliczone.

    Okruch

  • 6. Data: 2002-02-07 16:49:41
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    > studiach gdzie możesz wyklepać wykute formułki i zaliczone.
    >
    > Okruch

    No tak, to oczywiste.
    Chodzi o to, zeby zrozumiec sens pytan niezbyt zwiazanych z tematem na
    przyklad : co by pan zrobil z wygranym milionem, itp.
    Poza tym moze to byc ciekawa lektura dajaca wiele sugestii jak mysli ta
    druga strona ;)

    pzdr,
    asan