PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie w sieci test psychologoczny

  • 1. Data: 2002-02-03 23:10:17
    Temat: gdzie w sieci test psychologoczny
    Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl>

    witam
    wybieram sie niedlugo na rozmowe o prace
    wiem ze beda mi robic test psychologiczny.
    czy ktos z was wie moze gdzie taki test
    mozna znalesc w sieci ? lub cos podobnego ?
    zawsze to jakos inaczej sie podchodzi
    do takich rzeczy gdzy sie cos podobnego juz widzialo

    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2002-02-04 14:35:11
    Temat: Re: gdzie w sieci test psychologoczny
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 00:10:17 +0100, "q_w_e" <q...@p...onet.pl>
    wrote:

    >zawsze to jakos inaczej sie podchodzi
    >do takich rzeczy gdzy sie cos podobnego juz widzialo
    No ale test psychologiczny chyba wymaga zaskoczenia :) Poszukaj
    www.pracuj.pl tam kiedys widzialem

    krzych