PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak jest wszędzie? › czy tak jest wszędzie?
  • Data: 2005-05-20 11:39:31
    Temat: czy tak jest wszędzie?
    Od: "candina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pracuje od ponad czterech lat na tym samym stanowisku w firmie z kapitałem
    zachodnim, działającej w kilku krajach, w Polsce w czołowce firm
    finansowych, przynosząca wielkie zyski [lichwa]. Nie mam perspektyw aby
    awansować [brak szerokich pleców] pomimo wysokiej oceny przełozonego. Firma
    zlikwidowała budżet na: sport i rozrywkę [siłownia, kino], budżet na imprezy
    integracyjne, są jeszcze bony na świeta w wysokości 100 zł. W tym roku
    zmieniono zapis w ZFŚS o wczasach pod gruszą, iż świadczenie to przysługuje
    jedynie osobom które zarabiaja mniej niz [tyle zarabiaja tylko pracownicy
    zatrudnieni na pól etatu]. I nasuwa mi się pytań kilka... czy mam cieszyć
    się faktem posiadania takiej pracy [niby praca jest] w której nie ma systemu
    motywacyjnego, nie ma nawet dzialań mających na celu chociaż chwilowe
    udobruchanie pracowników? Czy tak jest wszędzie?

    pozdrawiam