PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak jest wszędzie? › Re: czy tak jest wszędzie?
  • Data: 2005-05-20 14:10:35
    Temat: Re: czy tak jest wszędzie?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "candina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d6ki9s$par$1@serwus.bnet.pl...
    > I nasuwa mi się pytań kilka... czy mam cieszyć
    > się faktem posiadania takiej pracy [niby praca jest] w której nie ma
    systemu
    > motywacyjnego, nie ma nawet dzialań mających na celu chociaż chwilowe
    > udobruchanie pracowników? Czy tak jest wszędzie?

    Pracowalam w firmach, ktore mialy system motywacyjny (doplaty, basen, lekarz
    itp) oraz w takich, w ktorych nawet umowy nie dalo sie doprosic.

    W tych drugich nigdy dlugo nie pracowalam, bo i po co? Praca na rynku jest,
    tylko chetnych nie ma, a przynajmniej w mojej dzialce. Dzis sie
    dowiedzialam, ze do firmy, do ktorej obecnie aplikuje zostalo wyslanych w
    sumie 6 (slownie - szesc) CV spelniajacych kryteria...

    Ja tam sie ciesze :)

    Kania