PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak jest wszędzie? › Re: czy tak jest wszędzie?
  • Data: 2005-05-20 11:46:55
    Temat: Re: czy tak jest wszędzie?
    Od: "Beata" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "candina" <c...@o...pl> wrote in message
    news:d6ki9s$par$1@serwus.bnet.pl...
    > Witam!
    > Pracuje od ponad czterech lat na tym samym stanowisku w firmie z kapitałem
    > zachodnim, działającej w kilku krajach, w Polsce w czołowce firm
    > finansowych, przynosząca wielkie zyski [lichwa]. Nie mam perspektyw aby
    > awansować [brak szerokich pleców] pomimo wysokiej oceny przełozonego.
    > Firma
    > zlikwidowała budżet na: sport i rozrywkę [siłownia, kino], budżet na
    > imprezy
    > integracyjne, są jeszcze bony na świeta w wysokości 100 zł. W tym roku
> [...]

    Witaj, gwarantuję Ci, ze jest gorzej.
    Naprawde. Pomijam fakt pracy, ciesz się, ze masz normalna umowe o prace, ze
    nikt Cie nie oszukuje
    w sprawie pensji, ze masz to co masz.
    Naprade, ostatnio jestem tak zażenowana tym,co sie dzieje na polskim rynku,
    że to co piszesz...
    to niemal marzenie....
    mówie poważnie
    pozdrawiam