PracaGrupypl.praca.dyskusje › czego mogę się spodziewać po pracodawcy?

  • 1. Data: 2003-07-25 12:26:41
    Temat: czego mogę się spodziewać po pracodawcy?
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Jestem zatrudniona w firmie od 5 lat na czas nieokreślony.
    Dostarczyłam dzisiaj zdolność do pracy, wydaną przez lekarza prowadzącego
    wcześniejsze leczenie, kiedy to przebywałam na zwolnieniu lekarskim.
    Zdolność do pracy zawiera adnotację, iż "bardzo wskazana jest praca jedynie
    w porze dziennej".
    Ponadto dostałam z zakładu pracy skierowanie na badanie kontrolne.
    Czy w związku z powyższym pracodawca nie może mnie skierować do wykonywania
    pracy w nocy?
    Zgodnie z tym co wyczytałam w KP, pracodawca ma czas 1 miesiąca, aby
    przywrócić mnie do pracy, zaproponować inne stanowisko, bądź takie, które
    umożliwia pracę zgodną z zaleceniem lekarskim.
    Ostatecznie może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym bez wypowiedzenia,
    z winy pracownika.
    Czy dobrze interpretuję? poradźcie proszę.

    Pozdrawiam
    Aurore

  • 2. Data: 2003-07-25 12:33:33
    Temat: Re: czego mogę się spodziewać po pracodawcy?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    wypowiedzenia,
    > z winy pracownika.
    > Czy dobrze interpretuję? poradźcie proszę.
    Nie znam sie specjalnie ale IMHO nie moze wypowiedziec Ci pracy z Twojej
    (pracownika) winy, przynajmniej tak jest kiedy np. jestes dlugo na
    zwolnieniu - moze wypowiedziec ci umowe ale nie z Twojej winy, co ma
    oczywiscie duze znaczenie. Mysle ze podobna zbieznosc zachodzi i w Twoim
    wypadku. Ale moge sie oczywiscie mylic.
    pozdrawiam
    /p