PracaGrupypl.praca.dyskusjecv e-mailem - z jakiego adresu? › cv e-mailem - z jakiego adresu?
    From: gienia <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: cv e-mailem - z jakiego adresu?
    Date: Wed, 08 Oct 2003 18:55:00 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@chello062179087237.chello.pl

    Witam,

    Moze dziele wlos na czworo, ale ogarnela mnie nastepujaca watpliwosc:
    czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na
    yahoo), czy z konta firmy, w ktorej obecnie pracuje
    (i...@d...pl)?

    Przez jakis czas wysylalam z yahoo myslac, ze nie zrobi dobrego
    wrazenia na przyszlych pracodwacach wykorzystywanie sluzbowego adresu
    do tego typu celow. Jednakze jakis czas temu przeczytalam w GW
    wypowiedz pracownika jednej z firm doradztwa personalnego, ze
    przypadki wysylania aplikacji z darmowych serwerow nie robia dobrego
    wrazenia na prcodawcach.

    Pomijam oczywiscie aspekty techniczne tzn. mozliwosc czytania maili
    przez adminow w miejscu zatrudnienia (pracuje w IT i wiem, ze chlopaki
    maja ciekawsze rzeczy do roboty, chyba, ze ktos im to wyraznie zleci).

    Jak Wy wysylacie?

    pozdr.
    Agnieszka