PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sądzice o herbalife

  • 1. Data: 2002-02-11 18:21:28
    Temat: co sądzice o herbalife
    Od: "greg" <g...@f...onet.pl>

    zaproponowano mi pracęw instytucji jak w temacie, co sądzicie o tej
    firmie???

    greg

  • 2. Data: 2002-02-11 19:09:28
    Temat: Re: co sądzice o herbalife
    Od: b...@t...pl (Bartek)

    > zaproponowano mi pracęw instytucji jak w temacie, co sądzicie o tej
    > firmie???

    Niech no zgadnę, bedziesz jakieś herbatki sprzedawał zapewne.

  • 3. Data: 2002-02-11 19:48:06
    Od: "Ann" <o...@b...pl>

    "greg" <g...@f...onet.pl> wrote in message
    > zaproponowano mi pracęw instytucji jak w temacie, co sądzicie o tej
    > firmie???

    nie pakuj sie to jesli nie musisz
    nie plac za zadne szkolenia
    no i przede wszystkim nie wierz we wszystko co mowia
    ann

  • 4. Data: 2002-02-11 20:43:49
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ann" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > "greg" <g...@f...onet.pl> wrote in message
    >

    > nie pakuj sie to jesli nie musisz
    > nie plac za zadne szkolenia
    > no i przede wszystkim nie wierz we wszystko co mowia

    pare lat temu trafilam na takie spotkanie - i czym predzej ucieklam :)
    to zadna instytucja - tylko siec
    a jak znajdziesz sie w sieci, to pozniej trudno sie wyplatac ;)

    pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2002-02-11 23:31:19
    Od: "Mike" <g...@w...pl>

    >to zadna instytucja - tylko siec
    >a jak znajdziesz sie w sieci, to pozniej trudno sie wyplatac ;)
    >
    >pozdrawiam
    >Ewa

    To rzeczywiscie siec. Aczkolwiek, czy trudno sie wyplatac - zalezy
    od tego jak sie wplaczesz. Slyszalem, ze czesto obiecuja zlote gory,
    a szara rzeczywistosc (a wiec proba sprzedania produktu) przynosi co
    innego...

    Nie przecze, ze artykuly sa dobre, lecz ich cena wydaje sie byc
    niezachecajaca
    dla przecietnego czlowieka, ktorego po prostu nie stac na jakis program
    diety.
    Ostatnio bowiem ten szary czlowiek stara sie oszczedzac nawet na swoim
    zdrowiu.
    Mozesz wiec sprobowac, ale liczac na szczescie znalezienia wielu bogatych
    klientow,
    czego serdecznie zycze.

  • 6. Data: 2002-02-12 13:16:04
    Temat: Odp: co sądzice o herbalife
    Od: "pp" <p...@w...pl>

    witaj
    zapomij o tym to "syf z gilem".lepiej siedź w chacie chyba, że lubisz sie
    płaszczyć i namawiać na herbatki.
    Paweł
    ps. bez urazy ale to nie tylko moje zdanie

    Użytkownik greg <g...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4927e$3r0$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2002-02-13 13:17:55
    Od: "greg" <g...@w...pl>

    Witam.

    Bardzo prosze fachowcow ( teoretykow i praktykow )
    o odpowiedz na pytanie :
    1. jakie predyspozycje i jaki zestaw kompetencji
    zwiazane sa z tym zawodem.
    Dodam ze chodzi o branze IT.

    Pozdrawiam,
    licze na Was,
    asan.

  • 8. Data: 2002-02-13 22:34:05
    Od: "Lilith" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Przy skladaniu dokumentow apliacyjnych na stanowisko w Państwowym Urzędzie
    > poproszono mnie o dostarczneie oświadczen o niekaralnosci za przestepstwa
    > oswiadczenie o kożystaniu z pelni praw publicznych ..

    Kiedys tez mialam takie przypadek - i napisalam j.w. - jedno zdanie :)
    I bylo dobrze. To rzeczywiscie jest oswiadczenie, a nie zaswiadczenie ;)

    Pozdrawiam
    Ewa