PracaGrupypl.praca.dyskusje › bez stanowiska, bez nazwy firmy

  • 1. Data: 2003-10-06 13:55:55
    Temat: bez stanowiska, bez nazwy firmy
    Od: "olla" <i...@N...gazeta.pl>

    Ogłasza się firma państwowa, że poszukuje osoby z daną umiejętnością. I ja ją
    mam. Ale w żaden sposób nie jestem w stanie przewidzieć na jakim stanowisku
    owa firma chce takową osobę zatrudnić, bo tego nie podaje. Nie podaje też
    swojej nazwy i adresu (skrzynka pocztowan GW). Mimo wszystko chcę wysłać
    swoje CV, macie jakieś porady jak podejść do takich ogłoszeń w swojej
    ofercie? Aha, no i oferta=cv+list motywacyjny, czyż nie? Nie jest łatwo go
    napisać kiedy człowiek nie wie o co się ubiega.