PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta Pracy MANAGING EDITOR

  • 1. Data: 2003-10-06 13:40:20
    Temat: Oferta Pracy MANAGING EDITOR
    Od: "Rekrutacja - CESJ" <r...@c...com>

    Oferta Pracy MANAGING EDITOR CEJP (Central European Journal of Physics)

    Ofertę kierujemy do polskiego środowiska fizycznego. Prosimy o
    zainteresowanie się tą ofertą. Ewentualnie, prosimy o przesłanie jej do
    osób, które mogą być nią zainteresowane.

    ---

    Central European Science Journals (www.cesj.com) have begun publishing three
    scholarly journals in pure sciences, including physics from the beginning of
    this year. For the Central European Journal of Physics, we are looking for
    candidates for the position of Managing Editor. Dr. Roman Pielaszek, who has
    been in this role, will be leaving his position shortly, due to new
    professional responsibilities. Dr. Roman Pielaszek will lead a multi-country
    scientific information project.

    Central European Journal of Physics is a peer-reviewed, online-only journal,
    established recently in order to enhance communication to global scientific
    community of best research done in Russia, Poland, Hungary, Czech Republic
    and other countries of this region. More information can be found at
    www.cesj.com/physics.html.

    Ideal candidates should have considerable experience in research or academic
    environment, but now working outside science, or willing to leave scientific
    work.

    We are offering work in a professional, dynamic and exciting publishing
    project with global reach.

    Please read the detailed description of the profile of an ideal candidate
    and the job description. Interested parties are requested to send their
    covering letter and CV to h...@c...com at their earliest convenience
    (subject: CEJP Managing Editor).

    Central European Science Journals
    Warsaw, 06 October 2003

    MANAGING EDITOR
    Central European Journal of Physics

    CANDIDATE PROFILE

    - degree: Ph.D. in physics
    - experience: research or academic in physics
    - age: 28-40
    - location: Poland, preferably Warsaw
    - languages: fluent English, Russian would be an asset
    - skills: computer and Internet proficiency
    - personality: hard-working, ambitious, creative, team player
    - requirements: home computer

    JOB DESCRIPTION

    - responsibilities:
    - search for submissions
    - process incoming papers
    - perform other managerial duties
    - location: work mostly from home
    - volume: preferably full-time
    - legal framework: contract (umowa o dzielo)
    - beginning: November or December 2003

  • 2. Data: 2003-10-06 14:06:45
    Temat: Re: Oferta Pracy MANAGING EDITOR
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Rekrutacja - CESJ <r...@c...com> napisał(a):

> [...]
    > zainteresowanie się tą ofertą. Ewentualnie, prosimy o przesłanie jej do
    > osób, które mogą być nią zainteresowane.

    No proszę, a podobno w Europie nie ma dyskryminacji.

  • 3. Data: 2003-10-06 19:15:00
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > No proszę, a podobno w Europie nie ma dyskryminacji.

    A kto Ci to powiedział? I tak starzec jest akceptowany. W Holandii
    ogloszenia kończą sie na 35 latch.

    Misiek

  • 4. Data: 2003-10-06 19:48:17
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości

    > A kto Ci to powiedział? I tak starzec jest akceptowany. W Holandii
    > ogloszenia kończą sie na 35 latch.

    Chyba do zaocznej podstawówki

  • 5. Data: 2003-10-06 20:51:25
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:blsgu8$1trn$1@news.atman.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości

    > Chyba do zaocznej podstawówki

    Tutaj nie ma takich wynalazków. Ja sam mam doktorat, i gościu, wiem co
    piszę.

    Misiek

  • 6. Data: 2003-10-07 09:44:46
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Misiek <g...@s...nl> napisał(a):

    > " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > A kto Ci to powiedział? I tak starzec jest akceptowany. W Holandii
    > ogloszenia kończą sie na 35 latch.

    Mógłbyś rozwinąc te uwagę - nie wiem co masz na mysli.

  • 7. Data: 2003-10-07 12:35:52
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    Physics)

    > Mógłbyś rozwinąc te uwagę - nie wiem co masz na mysli.

    Mam to na myśli, że jak skończysz 35 lat to masz małe szanse na
    zatrudnienie. Poniekąd to słuszne, wtedy już jesteś dorosły i powinieneś sam
    siebie zatrudnić.

    PS. Ja mam 39, i właśnie to przerabiam.

    Misiek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-10-07 15:32:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Misiek <g...@s...nl> napisał(a):

    > Mam to na myśli, że jak skończysz 35 lat to masz małe szanse na
    > zatrudnienie. Poniekąd to słuszne, wtedy już jesteś dorosły i powinieneś
> [...]

    Oj kolego, cuś nie bardzo. Duszę przedsiębiorcy ma co najwyżej 5% ludzi, 95%
    to pracownicy najemni - także potrzebni, bo ktoś musi zapracować na te 5%.

  • 9. Data: 2003-10-07 15:44:39
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

> [...]
    95%
    > to pracownicy najemni - także potrzebni, bo ktoś musi zapracować na te 5%.

    Zgadzam się. Niestety opisuję to co jest, przynajmiej w Holandii. Może w
    Polsce lub USA jest inaczej to wtedy pomyślę o przprowadzce.

    Misiek

    http://www.gazeta.pl/usenet/