PracaGrupypl.praca.dyskusje › a czy ktos szukal pracy w capgemini?

  • 1. Data: 2004-09-21 12:59:34
    Temat: a czy ktos szukal pracy w capgemini?
    Od: "Capgemini" <c...@o...pl>

    a czy ktos szukal pracy w capgemini?

    Jakie warunki tam oferuja (chodzi mi o stanowiska informatyczne) ?

    pozdr

    A.

  • 2. Data: 2004-09-22 13:15:04
    Temat: Re: a czy ktos szukal pracy w capgemini?
    Od: "Tomasz Nedzi" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Capgemini" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a czy ktos szukal pracy w capgemini?
    >

    > Jakie warunki tam oferuja (chodzi mi o stanowiska informatyczne) ?
    >

    > pozdr
    >
    > A.

    Wedlug mnie to zawracanie glowy. Rozmawialem z nimi przez 6 miesiecy i to na
    ich zapytanie.
    W koncu nawet "thank you letter" nie dostałem.
    Skoro tak sie zachowuja w stosunku do kandydatow to.....
    wedlug mnie szkoda czasu ........
    pozdr
    Tomek
    www.skills.pl