PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie, a prośba pracodawcy o parzyście do pracy...

  • 1. Data: 2004-05-19 17:48:46
    Temat: Zwolnienie lekarskie, a prośba pracodawcy o parzyście do pracy...
    Od: Andrzej Górny <AGorny@spamerom_nieeragsm.info>

    Witam,
    Pracodawca namawia mnie do tego bym pojawił się w pracy, pomimo przebywania
    na zwolnieniu lekarskim (namowa to raczej sugestia;) Zwolnienie jest na
    dziecko.
    Pytanie: czy jest to zgodne z prawem - jeśli nawet chciałbym pojawić się w
    pracy, to czy nie narażam się np. ZUSowi?

    --
    Andrzej Górny

  • 2. Data: 2004-05-19 17:51:19
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Pytanie: czy jest to zgodne z prawem - jeśli nawet chciałbym pojawić się w
    > pracy, to czy nie narażam się np. ZUSowi?

    Sugestia pracodawcy jest niezgodna z prawem.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-05-19 19:11:34
    Od: Andrzej Górny <AGorny@spamerom_nieeragsm.info>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Sugestia pracodawcy jest niezgodna z prawem.Pozdrawiam.

    Czy mozesz mi podpowiedziec gdzie mam szukac informacji na ten temat?

    --
    Andrzej Górny

  • 4. Data: 2004-05-20 15:00:04
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2004 21:11:34 +0200, Andrzej Górny
    <AGorny@spamerom_nieeragsm.info> wrote:

    >Czy mozesz mi podpowiedziec gdzie mam szukac informacji na ten temat?

    w KP